کد خبر : 53120
تاریخ انتشار : جمعه 25 خرداد 1403 - 12:36

آمادگی ۱۳۴ شعبه برای برگزاری انتخابات در شهرستان فلاورجان

آمادگی ۱۳۴ شعبه برای برگزاری انتخابات در شهرستان فلاورجان

به گزارش پایگاه خبری نیوز فلاورجان ، مهدی نادری فرماندار فلاورجان گفت: طبق برنامه زمانبندی جلسات مشترک هیات نظارت و اجرایی مستمر برگزار می گردد و عوامل ستاد انتخابات شهرستان نیز در تلاش و تکاپو جهت فراهم سازی مقدمات و بسترهای لازم برای برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات هستند. فرماندار فلاورجان با اشاره به

به گزارش پایگاه خبری نیوز فلاورجان ، مهدی نادری فرماندار فلاورجان گفت: طبق برنامه زمانبندی جلسات مشترک هیات نظارت و اجرایی مستمر برگزار می گردد و عوامل ستاد انتخابات شهرستان نیز در تلاش و تکاپو جهت فراهم سازی مقدمات و بسترهای لازم برای برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات هستند.

فرماندار فلاورجان با اشاره به عوامل دخیل در برگزاری انتخابات ادامه داد: تعداد ۷۲ شعبه در بخش مرکزی و تعداد ۳۷ شعبه در بخش پیربکران و ۲۵ شعبه در بخش قهدریجان که در مجموع ۱۳۴ شعبه برای برگزاری انتخابات پیش بینی شده است.

ایشان افزود: با توجه به اینکه امسال روز رای گیری مصادف با ۸ تیرماه و روزهای گرم سال مصادف شده پیش بینی های لازم جهت تعبیه وسایل سرمایشی و سایر اقلام لازم جهت رفاه عوامل شعبه و مردم اتخاذ شده است.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان فلاورجان در خصوص پیش بینی مشارکت مردم در انتخابات خاطرنشان کرد: با توجه به مشارکت خوبی که مردم شهید پرور فلاورجان در انتخابات سال قبل داشتند مطمئنا به حول و قوه خداوند شاهد مشارکت حداکثری مردم ولایی و همیشه در صحنه شهرستان در انتخابات خواهیم بود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc