کد خبر : 762
تاریخ انتشار : شنبه 5 اردیبهشت 1394 - 9:23

موسوی لارگانی : عربستان در یمن شکست خورده است

موسوی لارگانی : عربستان در یمن شکست خورده است

موسوی لارگانی : عربستان در یمن شکست خورده است به گزارش فالنا از شهرستان فلاورجان  ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم شهرستان قلاورجان در مجلس شورای اسلامی  ضمن محکوم کردن حملات وحشیانه عربستان به یمن گفت: قطعا این تجمع ها  و گردهمایی “یمن تنها نمی ماند” تسکینی  بر جراحت های مردم مظلوم و بی دفاع یمن

موسوی لارگانی : عربستان در یمن شکست خورده است

به گزارش فالنا از شهرستان فلاورجان  ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم شهرستان قلاورجان در مجلس شورای اسلامی  ضمن محکوم کردن حملات وحشیانه عربستان به یمن گفت: قطعا این تجمع ها  و گردهمایی “یمن تنها نمی ماند” تسکینی  بر جراحت های مردم مظلوم و بی دفاع یمن خواهد بود. مردم یمن  چیزی جزء استقلال و اینکه روی پای خودشان بایستند، نمی خواهند و مقاومت آنها موجب شکست عربستان شده و ناکامی آل سعود را در پی داشته است.
 
 
 
موسوی لارگانی؛ درباره آخرین تحوالات یمن و آتش بس عربستان گفت: خائنین به حرمین  که نام خادم را بر روی خود گذاشته اند با همراهی صیهونیست ها و غرب به ویژه آمریکای جنایت کار به طور شبانه روز مردم بی دفاع یمن را بمباران کردند. در حالی  که بیش از شصت سال است که ملت مظلوم فلسطین زیر بمباران های صیهونیست ها قرار دارد و ما تا کنون ندیده ایم که عربستان حتی یک اطلاعیه یا بیانیه ای برای محکومیت اسرائیل و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین صادر کند. حتی در بعضی مواقع مفتی های عربستان کمک به مردم غزه را حرام دانستند.
 
موسوی افزود: اینها دلایلی است مبنی بر اینکه رژیم صیهونیستی با رضایت آل سعود  به بمباران مردم مظلوم فلسطین دست می زند. از طرف دیگر وقتی که می بینیم آمریکا به عراق حمله کرده و مدت ها  به ناموس مردم و به جان و مال آنها رحم نمی کند، عربستان  سکوت نموده و حتی برخی از هزینه های جنگ را بر عهده گرفت.
وی با حمایت از اجتماع “یمن تنها نمی ماند” که روز گذشته برگزار شد، افزود: این تجمعات اگر در کل کشور های اسلامی ایجاد شود به نظر من نوعی دلگری برای مردم یمن خواهد بود و اینکه آنها خواهند فهمید  مدافعانی در سراسر جهان و به ویژه در کشور اسلامی ایران که همواره مدافع مستضعفان و مظلومان بوده است، دارند.  این تجمعات می تواند در روحیه مردم مظلوم یمن  تاثیر بگذارد. من از همه ی ملت های دیندار دنیا به ویژه مردم شریف و شهید پرور ایران درخواست می کنم تا هر چه در توان دارند از نظر کمک های مالی، داروی و همچنین کمک های دیگری که باعث خدمت رسانی به این مردم مظلوم می شود، دریغ نکنند.
وی در پایان عربستان را کشوری مداخله گر دانسته و گفت: همه جا از جمله بحرین، عراق، فلسطین و … آل سعود دستی دارد. پیش از این هم عربستان در بحرین حضور پیدا کرده بود و به سرکوب معترضان پرداخته و مساجد شیعیان را به آتش کشید. الان هم جنگ یمن به مانند یک مثلثی است که که یک ضلع آن آل سعود و دو ضلع دیگر آن صیهونیست ها و غرب به ویژه آمریکایی ها هستند. هدفشان هم این است که نگذارند کشور های اسلامی به مانند جمهوری اسلامی ایران به وجود بیایند که در مقابل استکبار  و طاغوت های  جهان بایستند.   
 
*منبع: خبرنامه دانشجویان ایران
 

 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc