کد خبر : 906
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 خرداد 1394 - 22:05

فرماندار فلاورجان :کانون اصلی همدلی و همزبانی را ولایت و رهبری دانست.

فرماندار فلاورجان :کانون اصلی همدلی و همزبانی را ولایت و رهبری دانست.

فرماندار فلاورجان :کانون اصلی همدلی و همزبانی را ولایت و رهبری دانست. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت فرماندار فلاورجان در دومین جلسه شورای اداری شهرستان که همزمان با سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر برگزار گردید، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، سالروز فتح خرمشهر را یادآور مقاومت، ایثار و پیروزی دانست و اظهار

فرماندار فلاورجان :کانون اصلی همدلی و همزبانی را ولایت و رهبری دانست.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت فرماندار فلاورجان در دومین جلسه شورای اداری شهرستان که همزمان با سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر برگزار گردید، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، سالروز فتح خرمشهر را یادآور مقاومت، ایثار و پیروزی دانست و اظهار داشت: سوم خرداد، ، روز غرور ملی، دینی و آرمانی ملت تاریخساز ایران اسلامی است که با رشادت ها، از خودگذشتگی ها و جاننثاری های خود فتح خرمشهر را رقم زدند و ادبیات دشمنان را در جنگ تغییر داده و موضع آنان را از تهاجمی به تدافعی تغییر دادند.

فرماندار فلاورجان افزود: آزادی خرمشهر جلوه ای از یاری خداوند و عنایت های خاص الهی بود و این پیروزی هیچگاه از اذهان ملت ایران فراموش نخواهد شد.

وی با بیان اینکه امروزه ما هرچه داریم به برکت خون شهدا و رشادت های جانبازان و ایثارگران است، خاطرنشان کرد: حفظ این ارزش ها و دستاوردها برای همه ما خادمان و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی، واجب و ضروری است، چون تنها هدف ما خدمت صادقانه به مردم است.

مدیر ارشد شهرستان نیت خدمت صادقانه، روحیه مردم مداری و نودوستی و تعامل و همکاری بین بخشی را ازجمله عوامل مؤثر در رضایتمندی مردم و خشنودی حق تعالی برشمرد و افزود: مقام معظم رهبری با توج به شرایط و مقتضیات فعلی کشور، امسال را با عنوان “دولت و ملت، همدلی و همزبانی” نامگذاری کردند و بر ماست که در راستای تحقق این شعار بیش از پیش گام برداریم.

هدایت به دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در سال جاری اشاره کرد و گفت: ما تمام تلاش و همت خود را به کار خواهیم گرفت تا فضایی را برای انتخاباتی پرشور و با حضور آحاد مردم در عین صلابت و سلامت و رعایت قانون برگزار نماییم و تحقق این مهم منوط به تلاش در جهت تحقق شعار سال و رضایتمندی مردم است.

فرماندار فلاورجان با بیان اینکه همدلی و همزبانی ریشه در نگرش ها و بینش ها دارند و محصول باورها و اعتقادات یک ملت هستند، اظهار داشت: اگر بخواهیم ملتی همصدا و زیر یک بیرق، متحد و منسجم، استوار، عزتمند و پیروز بمانیم و با استقلال و اعتماد به نفس قله های پیشرفت را در عرصه های مختلف فتح کنیم باید نسبت به باورها و به تبع آن نوع نگرش و مواضع سیاسی، فرهنگی، انقلابی و ملی خود، اهل سنجش و محاسبه بوده و فکر و اندیشه خود را در جهت تحقق شعار سال قرار دهیم.

وی با بیان اینکه همدلی و همزبانی، دو روی یک سکه اند، اظهار داشت: همراهی دل و زبان با یکدیگر بسیار حائز اهمیت است و همزبانی با بازخورد همدلی همراه است.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره بر اینکه حفظ نظام، دغدغه مشترکی است که روحیه همدلی و همزبانی را در بدنه جامعه اعم از دولت و آحاد مختلف مردم تقویت می کند، اذعان داشت: بنا بر توصیه امام راحل (ره) مبنی بر اینکه “حفظ نظام از اوجب واجبات است”، حفظ نظام مستلزم حفظ ارزش ها و آرمان های هویتبخش جامعه و انقلاب اسلامی است.

هدایت کانون اصلی همدلی و همزبانی را ولایت و رهبری دانست و خاطرنشان کرد: مهمترین پایه و اساس همدلی و همزبانی که محور اصلی همگرایی و هم آوایی دولت و مردم بوده، ولایت و رهبری است.

فرماندار فلاورجان اضافه نمود: ترجیح منافع و مصالح نظام و جامعه اسلامی به منافع شخصی، گروهی و یا جناحی، قومی و نژادی ازجمله عوامل زمینه ساز همدلی و همگرایی است.

وی درک و شناخت متقابل دولت و ملت از شرایط و نیازهای یکدیگر را زمینه ساز همدلی و همزبانی دانست و تصریح کرد: رعایت حقوق متقابل دولت و ملت در تقویت همدلی و همزبانی تأثیر مستقیم دارد.

مدیر ارشد شهرستان احترام و اعتماد متقابل دولت و ملت را از دیگر عوامل مؤثر در تقویت همدلی و همزبانی برشمرد و گفت: دولتمردان باید در جهت تأمین انتظارات و توقعات منطقی مردم گام بردارند و مردم نیز باید با اعتماد و احترام زمینه ساز فعالیت های بهتر دولت باشند.

فرماندار فلاورجان عنصر امید به آینده را از اجزای لاینفک همدلی و همزبانی عنوان کرد و افزود: در راهبردهای متقابل دولت و ملت باید به این عنصر توجه ویژه ای داشته باشند و این امر بدون داشتن نگاه خوشبینانه و پرهیز از سیاه نمایی میسر نخواهد بود.

هدایت یادآور شد: شعار سال، نقشه راه، استراتژی و راهبردی است که باید به عنوان قوه محرکه و جوهره اصلی حرکت رو به جلوی دولت و ملت همواره مطرح و مورد توجه باشد.

وی با استناد به خطبه ۱۱۹ نهج البلاغه حضرت علی (ع) مبنی بر ” راه تحقق جامعه همدل، درک متقابل وظایف، خیرخواهی و نصیحت، یاری رسانی نیکو و امر به معروف و نهی از منکر است”، اذعان داشت: تلاش در جهت تحقق این وظایف زمینه ساز رشد و پیشرفت جامعه خواهد بود.

گفتنی است، در پایان، اعضای شورای اداری شهرستان به مناسبت سالروز فتح خرمشهر، با حضور در گلزار شهدای فلاورجان با قرائت فاتحه، و اهدای شاخه های گل به مقام شامخ شهدای شهرستان ادای احترام کردند.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc