کد خبر : 986
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 خرداد 1394 - 11:35

سامانه الکترونیکی آموزش کانون ها و نهادهای فرهنگی به همت کانون فرهنگی هنری مهدی موعود(عج) حسین آباد شهرستان فلاورجان به بهره برداری رسید.

سامانه الکترونیکی آموزش کانون ها و نهادهای فرهنگی به همت کانون فرهنگی هنری مهدی موعود(عج) حسین آباد شهرستان فلاورجان به بهره برداری رسید.

سامانه الکترونیکی آموزش کانون ها و نهادهای فرهنگی به همت کانون فرهنگی هنری مهدی موعود(عج) حسین آباد شهرستان فلاورجان به بهره برداری رسید. رضا قاسمی پور مدیر کانون فرهنگی هنری مهدی موعود(عج) شهرستان فلاورجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان با اهمیت آموزش های غیرحضوری و مجازی اشاره کرد و گفت: سامانه الکترونیکی آموزش کانون

سامانه الکترونیکی آموزش کانون ها و نهادهای فرهنگی به همت کانون فرهنگی هنری مهدی موعود(عج) حسین آباد شهرستان فلاورجان به بهره برداری رسید.

رضا قاسمی پور مدیر کانون فرهنگی هنری مهدی موعود(عج) شهرستان فلاورجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان با اهمیت آموزش های غیرحضوری و مجازی اشاره کرد و گفت: سامانه الکترونیکی آموزش کانون ها و تشکل های فرهنگی با پشت سرگذاشتن مراحل آزمایشی به منظور استفاده اعضا و مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد و کلیه نهادها و تشکل های فرهنگی آماده بهره برداری شده است.

 

وی با اشاره به اینکه این سامانه به همت کانون فرهنگی هنری مهدی موعود(عج) حسین آباد شهرستان فلاورجان(کانون تخصصی آموزش مهارت های فرهنگی) آماده شده است، افزود: هزینه ای بالغ بر ۱۵۰ میلیون ریال برای راه اندازی این سامانه صرف شده است.

 

قاسمی پور اظهار داشت: مرحله آزمایشی و راه اندازی اولیه این سامانه در (آذر ماه ۱۳۹۳) همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین با حضور حجت الاسلام والمسلمین رمضانعلی معتمدی مسوئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان رونمایی شد.

 

وی با بیان اینکه مراحل آزمایش این سامانه ابتدا در سطح شهرستان فلاورجان و سپس در سطح استان اصفهان با موفقیت به پایان رسید، گفت: هم اکنون کلیه مدیران و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد و نهادهای فرهنگی در سطح کشور می توانند با مراجعه به نشانی الکترونیکیwww.ravaghlms.ir از خدمات این سامانه بهره مند شوند.

 

مدیر کانون تخصصی آموزش مهارت های فرهنگی به حضور در دوره های مدیریت فرهنگی به صورت غیر حضوری با مراجعه به این سامانه اشاره کرد و افزود: محتوای آموزشی این دوره شامل الفبای کار فرهنگی، فرهنگ مدیریت فرهنگی، مدیریت فرهنگی، برنامه ریزی فرهنگی، تشکیلات و سازماندهی منابع انسانی، جامعه شناسی فرهنگی، روابط عمومی و تبلیغات، آیین  نگارش و اصول مکاتبات اداری، اصول گزارش نویسی و کتابداری مقدماتی می باشد. 

 

وی تاکید کرد: این سامانه مجهز به سیستم آزمون آنلاین و تصحیح و ارزیابی آزمون و همچنین اعلام نتیجه می باشد.

 

قاسمی پور در پایان گفت: جهت راه اندازی این سامانه هماهنگی های لازم با دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان و همچنین معاونت آموزش و پژوهش ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به عمل آمده است.

 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc