کد خبر : 1025
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 تیر 1394 - 17:10

سرهنگ هدایت الله نوری زاده به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان فلاورجان معرفی شد

سرهنگ هدایت الله نوری زاده به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان فلاورجان معرفی شد

 سرهنگ هدایت الله نوری زاده به عنوان فرمانده جدید سپاه فلاورجان معرفی شد به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت فرماندار فلاورجان در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، با اشاره به همکاری و تعامل خوب بین بخشی در فلاورجان، خاطرنشان کرد: آرامش و آسایش موجود در شهرستان حاکی از

 سرهنگ هدایت الله نوری زاده به عنوان فرمانده جدید سپاه فلاورجان معرفی شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت فرماندار فلاورجان در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، با اشاره به همکاری و تعامل خوب بین بخشی در فلاورجان، خاطرنشان کرد: آرامش و آسایش موجود در شهرستان حاکی از تعامل و همکاری بین بخشی در تمام عرصه هاست.
فرماندار فلاورجان به اهمیت دو انتخابات حساس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در سال جاری اشاره کرد و افزود: حضور آحاد مختلف مردم در این دو انتخابات، برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی و پاسخ دندان شکنی بر یاوه گویی های استکبار جهانی خواهد بود.
وی با اذعان بر نامگذاری امسال با عنوان “دولت و ملت، همدلی و همزبانی” از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: نامگذاری امسال براساس پیشبینی های مقام معظم رهبری و نیازهای داخلی و خارجی کشور صورت گرفته و باید تلاش کنیم در راستای تحقق آن گام های مؤثری برداریم.
فرماندار فلاورجان تصریح کرد: بحمد ا… تاکنون شرایط برای تحقق همدلی و همزبانی در فلاورجان فراهم شده که این خود می تواند زمینه را برای پیشرفت های بهتر در شهرستان فراهم سازد. 
وی به نقش سازنده و ظرفیت بالای سپاه در فلاورجان نیز اشاره کرد و گفت: ظرفیت بالای این نهاد انقلابی باعث شده که ما در شهرستان شاهد حضور این نهاد انقلابی در تمام عرصه ها باشیم.
گفتنی است، سردار مجتبی فدا جانشین فرماندهی صاحب الزمان (عج) استان اصفهان نیز در این آیین، به مطالبی پیرامون شرایط فعلی منطقه اشاره کرد.
شایان ذکر است، در این آیین، از زحمات حجت الله صفرپور فرمانده سابق سپاه ناحیه فلاورجان تجلیل و هدایت الله نوری زاده به عنوان فرمانده جدید سپاه فلاورجان معرفی شد.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc