کد خبر : 1056
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 تیر 1394 - 11:37

مسابقات هندبال نوجوانان جام مولای عرشیان/ سپاهان اصفهان مقام اول /فلاورجان مقام دوم

مسابقات هندبال نوجوانان جام مولای عرشیان/ سپاهان اصفهان مقام اول /فلاورجان مقام دوم

مسابقات هندبال نوجوانان جام مولای عرشیان/ سپاهان اصفهان مقام اول /فلاورجان مقام دوم/خمینی شهر مقام سومی مسابقات هندبال نونهالان و نوجوانان جام مولای عرشیان شامگاه پنجشنبه با برگزاری دیدارهای نهایی و رده‌بندی و مشخص شدن چهره تیم‌های برتر به پایان رسید. پنجشنبه شب و در دیدار نهایی مسابقات هندبال نوجوانان جام مولای عرشیان، تیم سپاهان

مسابقات هندبال نوجوانان جام مولای عرشیان/ سپاهان اصفهان مقام اول /فلاورجان مقام دوم/خمینی شهر مقام سومی

مسابقات هندبال نونهالان و نوجوانان جام مولای عرشیان شامگاه پنجشنبه با برگزاری دیدارهای نهایی و رده‌بندی و مشخص شدن چهره تیم‌های برتر به پایان رسید.

پنجشنبه شب و در دیدار نهایی مسابقات هندبال نوجوانان جام مولای عرشیان، تیم سپاهان اصفهان با نتیجه نزدیک ۲۲ بر ۲۱ از سد نماینده فلاورجان گذشت و عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

در رده‌بندی این گروه سنی نیز خمینی‌شهر در دیداری تماشایی با نتیجه ۳۰ بر ۲۸ پیشگامان را مغلوب کرد و به مقام سومی این دوره از مسابقات جام رمضان دست یافت.

اما در فینال رده نونهالان ۲ تیم سپاهان اصفهان و نماینده خمینی‌شهر در برابر هم صف‌آرایی کردند و با ارائه بازی نزدیک و تنگاتنگ در پایان وقت قانونی مسابقه به تساوی در عدد ۱۳ رسیدند تا تکلیف قهرمان در ضربات پنالتی مشخص شود.

اما در ضربات پنالتی این خمینی‌شهر بود که عملکرد بهتری ارائه داد تا در نهایت با مجموع امتیازات ۲۱ بر ۲۰ موفق به شکست سپاهان و فتح سکوی قهرمانی شود.

پیش از این دیدار هم تیم هندبال نجف‌آباد در دیدار رده‌بندی با نتیجه ۱۶ بر ۱۲ فلاورجان را شکست داد و بر سکوی سوم ایستاد تا به این ترتیب پرونده مسابقات هندبال نونهالان نیز در جام مولای عرشیان بسته شود.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc