کد خبر : 10912
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 آذر 1394 - 13:48

دریافت دیپلم افتخار توسط تعزیه خوانان از گروه اعزامی فلاورجان

به گزارش نیوز فلاورجان یازده شب مراسم تعزیه در حسینیه تاریخی اعظم کهریزسنگ برگزار شد، در این مدت تعداد ۱۷۶ تعزیه خوان استان اصفهان اقدام به اجرای برنامه کردند که پس از بررسی به عمل آمده و نظرسنجی مردمی و همچنین کارشناسان ستاد همایش نتایج زیر اعلام می گردد: دیپلم افتخار همایش در بخش شهادت

به گزارش نیوز فلاورجان یازده شب مراسم تعزیه در حسینیه تاریخی اعظم کهریزسنگ برگزار شد، در این مدت تعداد ۱۷۶ تعزیه خوان استان اصفهان اقدام به اجرای برنامه کردند که پس از بررسی به عمل آمده و نظرسنجی مردمی و همچنین کارشناسان ستاد همایش نتایج زیر اعلام می گردد:
دیپلم افتخار همایش در بخش شهادت خوانی به اقای رسول کریمی از برخواردر بخش مخالف خوانی غفور کاظمی از خمینی شهر. نقاب خوانی هاشم شفیعی از مبارکه. خوانندهafee19ca-3bb4-4753-9899-d2ace303d9fc نوجوان مشترکا ابوالفضل عابدینی از گروه اعزامی فلاورجان و محمد جواد معینی از منتخب بسیج (برخوار) و در موسیقی؛ نوراله سروانی از خمینی شهر
در بخش شهادت خوانی مشترکا حسین طاهری از برخوار و شکراله جعفری از مبارکه. مخالف خوانی اکبر اعظمی از برخوار و در بخش موسیقی ماشالله احمدی و رسول امامی از گروه اعزامی از مبارکه، در بخش خواننده نوجوان محمدرضا دری از منتخب بسیج، نقاب خوان برتر محمد زینعلی از شهر اصفهان، در بخش خواننده نسخه غریب محمود شفیعی از خمینی شهر.
افتخارات تعزیه خوانان برخوار به طور مختصر در این سوگواره:
در یازده شب سوگواره شهر کهریزسنگ، گروه جوانان اعزامی از بسیج هنرمندان استان اصفهان اول شد و در این گروه محمد جواد معینی از کربکند دولت آباد، موفق به دریافت دیپلم افتخار شد.
در این سوگواره گروه های حاج اسماعیل معینی، حسین طاهری و حسین قربانی از شهرستان برخوار  نیز  حضور داشتند که صاحب  تندیس سوگواره شدند.
منبع :خبر ماه.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc