کد خبر : 11929
تاریخ انتشار : شنبه 26 دی 1394 - 15:50

استاندار اصفهان: مدیران اختلاف‌نظرهای سیاسی و قومی را کنار گذاشته و یکدست عمل کنند

  استاندار اصفهان: مدیران اختلاف‌نظرهای سیاسی و قومی را کنار گذاشته و یکدست عمل کنند استاندار اصفهان مدیران و دستگاه‌های اجرایی درخواست کرد له یا علیه کاندیداها صحبت نکنند، همه باید در جهت تشویق و ترغیب مردم قدم بردارند و هرگونه اختلاف‌نظر سیاسی قومی کاری را کنار بگذارند و همه یکدست عمل کنند. خبرگزاری فارس:

 
استاندار اصفهان:
مدیران اختلاف‌نظرهای سیاسی و قومی را کنار گذاشته و یکدست عمل کنند
استاندار اصفهان مدیران و دستگاه‌های اجرایی درخواست کرد له یا علیه کاندیداها صحبت نکنند، همه باید در جهت تشویق و ترغیب مردم قدم بردارند و هرگونه اختلاف‌نظر سیاسی قومی کاری را کنار بگذارند و همه یکدست عمل کنند.
خبرگزاری فارس: مدیران اختلاف‌نظرهای سیاسی و قومی را کنار گذاشته و یکدست عمل کنند
 
به گزارش خبرگزاری فارس از فلاورجان، رسول زرگرپور، ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان فلاورجان با ابراز خرسندی از حضور در گلزار شهدای فلاورجان اظهار کرد: این شهرستان بیش از یک‌هزار و ۳۰۰ شهید دارد و ما هر چه داریم از ایثار شهدا است.
 
وی در خصوص نحوه حل مشکلات و موضوعات مربوط به شهرستان‌ها گفت: ابتدا موضوعات اساسی و مهم شهرستان را با حضور مسئولان ذی‌ربط بررسی می‌کنیم و در ادامه نیز موارد مصوب در این جلسات را ابلاغ می‌کنیم تا فرماندار اجرای این مصوبات را پیگیری کند.
 
استاندار اصفهان با اشاره به بحث صنعت و مشکلات مربوط به آن تصریح کرد: این مسائل در سفر رئیس‌جمهور به اصفهان مطرح شد و در این راستا کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را تشکیل دادیم که در این کارگروه، هر صنعتی که به بحران رسیده باشد، پرونده خود را به کارگروه ارائه می‌کند و باید طرحی برای خروج از بحران ارائه بدهد.
 
زرگرپور با تأکید بر لزوم برگزاری انتخابات باشکوه، بیان داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات و دل‌بستگی به‌نظام و رهبری چشم دشمنان را کور کرده است.
 
وی خاطر نشان کرد: ما به برگزاری انتخاباتی سالم و دارای آرامش و امنیت نیاز داریم و اگر این شرایط فراهم شود، کاندیداها هم که افرادی متدین، ولایت‌مدار و آگاه به مسائل و منافع کشور هستند، بیشترین همکاری را با دولت خواهند داشت.
 
استاندار اصفهان در پایان از مدیران و دستگاه‌های اجرایی درخواست کرد له یا علیه کاندیداها صحبت نکنند، همه باید در جهت تشویق و ترغیب مردم قدم بردارند و هرگونه اختلاف‌نظر سیاسی قومی کاری را کنار بگذارند و همه یکدست عمل کنند.
منبع:فارس.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc