کد خبر : 13026
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 - 17:29

شهردار فلاورجان: به پاس بزرگداشت مقام شامخ شهدای گرانقدر شهر فلاورجان شهرداری اقدام به ساخت و نصب تمثال شهدای در ورودی های اصلی و سطح شهر نموده است .

شهردار فلاورجان: به پاس بزرگداشت مقام شامخ شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس شهر فلاورجان شهرداری اقدام به ساخت و نصب تمثال شهدای در ورودی های اصلی و سطح شهر نموده است . زندآور شهردار فلاورجان بیان نمود که به پاس بزرگداشت مقام شامخ شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس شهر فلاورجان شهرداری اقدام به

شهردار فلاورجان: به پاس بزرگداشت مقام شامخ شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس شهر فلاورجان شهرداری اقدام به ساخت و نصب تمثال شهدای در ورودی های اصلی و سطح شهر نموده است .
زندآور شهردار فلاورجان بیان نمود که به پاس بزرگداشت مقام شامخ شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس شهر فلاورجان شهرداری اقدام به ساخت و نصب تمثال شهدای در ورودی های اصلی و سطح شهر نموده است .
1 2

وی با اشاره به نصب تمثال ۲۰۰ تن از شهدای سرافراز شهر فلاورجان و محله گارماسه بیان نمود که این اقدام باهدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین مردم و به‌ویژه نسل جوان و نوجوان در دستور کار شهرداری قرار گرفت و در بلوار امام خامنه ای مدظله العالی ، ورودی و خروجی به اتوبان ذوب آهن ، بلوار سپاه ، بلوار توحید ، خیابان طالقانی و پل گارماسه نصب گردیده است.
شهردار فلاورجان با اشاه به اینکه امروز استقلال، آزادی و امنیت میهن اسلامی را مرهون خون پاک شهدا هستیم و ما باید امانتدار خوبی باشیم تا شرمنده آنان نشویم و خادمان شایسته‌ای برای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باشیم، بیان کرد: امروز نیز مسئولان در هر جایگاهی که هستند باید قدردان نعمت بزرگ ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند و از دستاوردهای ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی پاسداری کنند.
منبع :شهردار ی فلاورجان

 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc