کد خبر : 13435
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 - 12:53

شورای روسای واحد های استان اصفهان با حضور دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در واحد فلاورجان برگزار شد

شورای روسای واحد های استان اصفهان با حضور دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در واحد فلاورجان برگزار شد پیشرفت چشمگیر واحد های استان اصفهان شورای روسای واحد های استان اصفهان با حضور دکتر فروغی دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در واحد فلاورجان برگزار شد. در این جلسه احمد علی

شورای روسای واحد های استان اصفهان با حضور دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در واحد فلاورجان برگزار شد
پیشرفت چشمگیر واحد های استان اصفهان
شورای روسای واحد های استان اصفهان با حضور دکتر فروغی دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در واحد فلاورجان برگزار شد.
در این جلسه احمد علی فروغی طی سخنانی گفت: مردم غیور ایران اسلامی با حضور گسترده و با شکوه خود در انتخابات نشان دادند همچنان پشتیبان نظام اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب هستند و با رای خود تمام نقشه های شوم دشمنان را خنثی کردند.
دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به پیشرفت و ارتقاء واحد های استان اصفهان افزود: در ارزیابی های انجام شده مشخص شد واحدهای دانشگاهی استان اصفهان در بهترین وضعیت قرار دارند و روز به روز با برنامه ریزی مسئولین بر سطح ارتقاء این واحدها افزوده می شود.
shora1
فروغی از افتتاح کارخانه تولید بذر در استان اصفهان خبر داد و اظهار کرد: بزودی کلنگ کارخانه تولید بذر در اصفهان زده خواهد شد که در این کارخانه بذر محصولات گلخانه ای تولید خواهد شد. همچنین وی ایجاد مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاهی و تلاش در جهت گسترش شرکت های دانش بنیان در واحد های استان را از پیشرفت های چشمگیر دانشگاههای استان دانست.
در ابتدا این جلسه شهلا روزبهانی سرپرست واحد فلاورجان گفت: واحد فلاورجان با داشتن چهارهزار دانشجو ،۱۰۰ عضو هیات علمی تمام وقت و داشتن آزمایشگاههای مجهز تحقیقاتی در جهت اجرای مصوبات سازمان مرکزی دانشگاه بویژه اقتصاد دانش بنیان گام برمیدارد.
وی افزود: در راستای ایجاد و گسترش زمینه درآمد غیر شهریه تلاش شده که با لطف خدواند متعال در شش ماهه اول سال ۹۵ همه گروههای آموزشی در واحد فلاورجان دارای شرکت دانش بنیان باشند.
در این جلسه در جهت ایجاد و گسترش شرکت های دانش بنیان و زمینه سازی درآمد غیر شهریه در واحد های استان اصفهان و همچنین ارتقاء بیشتر حوزه های پژوهشی،فرهنگی و آموزشی بحث و تبادل نظر شد.
منبع :دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc