کد خبر : 13978
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 فروردین 1395 - 11:35

پیام تبریک حجه الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی به مناسبت فرارسیدن سال ۱۳۹۵

 پیام تبریک حجه الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی به مناسبت فرارسیدن سال ۱۳۹۵ : “بسم الله الرحمن الرحیم” یا مقلب القلوب و الابصار / یا مدبر اللیل و النهار / یا محول الحول و الاحوال / حول حالنا الی احسن الحال سر آغاز سال نو بار دیگر قدرت و اراده پروردگار در زنده کردن مردگان

 پیام تبریک حجه الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی به مناسبت فرارسیدن سال ۱۳۹۵ :
IMG_20160320_112835
“بسم الله الرحمن الرحیم”
یا مقلب القلوب و الابصار / یا مدبر اللیل و النهار / یا محول الحول و الاحوال / حول حالنا الی احسن الحال
سر آغاز سال نو بار دیگر قدرت و اراده پروردگار در زنده کردن مردگان و معاد را به رخ منکران این وعده تخلف ناپذیر الهی کشید که :
” اذا جاء الربیع فذکروا ذکرا نشورا”
نوروز مظهر زیبایی های خلقت الهی است . چه نیکوست در این ساعات ابتدایی سال جدید یاد و خاطره ی امام عزیز (ره) و همه ی شهدا که جان خویش را در طبق اخلاص نهادند به خصوص شهدای عزیز مدافع حرم که در سال گذشته برای دفاع از اسلام عزیز جانفشانی نمودند را گرامی بداریم .
اینجانب ، به عنوان خادم شما عزیزان فرا رسیدن سال نو و تولد دوباره طبیعت را که پیام آور دوستی ، عشق و محبت شما مهربانان است به تمامی ایرانیان سرافراز ، بخصوص اصفهانیهای خوش سخن و مردم شریف ، آگاه ، مومن و نجیب شهرها و روستاهای شهرستان فلاورجان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از شادکامی‌، برکت و معنویت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان مسئلت می‌نمایم.
در سالی که گذشت به برکت الطاف لایزال الهی و مجددا با همت ، لطف و بزرگواری و حق شناسی شما عزیزان بار سنگین تر امانت بر دوش حقیر گذاشته شد که امیدوارم با کمک خداوند و در سایه راهنمایی های شما بزرگواران در حد توان و بضاعت خویش وظایف محوله را به انجام رسانم . خداوند را بر این مهم شاکرم که از حقوق مردم ذره ای کوتاه نیامده ام و بر سر احقاق حقوق آنها لحظه ای سکوت نکرده ام و تساهل وتسامحی به کار نبسته ام .
در سال ۹۵ که به فرموده مقام معظم رهبری سال « اقتصاد مقاومتی ؛ اقدام و عمل » نامیده شده بر ماست که تمام توان خود را بکار گیریم که با همراهی و همدلی با دولت محترم و خدمتگزار ، راهکارهای عملیاتی نیل به این هدف مهم را شناسایی و در اسرع وقت زمینه ساز درون زا شدن اقتصاد و حمایت واقعی از تولید ملی باشیم .
فعال شدن دیپلماسی اقتصادی در شرایط پسا برجام و تمرکز بر استفاده دقیق از تکنولوژی های مدرن ، تلاش برای افزایش صادرات غیرنفتی و کاهش وابستگی واقعی کشور به نفت ، کاهش نسبت واردات نسبت به صادرات ، مقررات زدایی و تنقیح قوانین ، کاهش بروکرسی اداری برای تولیدکنندگان و مقابله با فساد قبل از وقوع از جمله عواملی است که در صورت وقوع مردم را امیدوار به آینده می کند . مردمی که تمام قد پای انقلاب و نظام خود ایستاده اند و علیرغم تمام کمبودها و سستی برخی از ما مسئولین از دستاوردهای این انقلاب تاریخی تا پای جان حمایت کرده و می کنند .
امید است دعای خیر مردم شریف و مومن شهرستان فلاورجان ، زمینه ساز خدمات بیشتر اینجانب به این خطه زرخیز از کشور پهناور اسلامی مان باشد. همچنین رجاء واثق دارم که در ظل توجهات حضرت باری تعالی وعنایات خاص و بی بدیل حضرت بقیه الله (عج) و نائب بر حقش حضرت امام خامنه ای(حفظ الله) مجلس دهم بتواند در انجام وظایف خود موفق عمل نماید .
✅حجه الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی / رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان
نماینده مردم شریف و نجیب شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc