کد خبر : 1498
تاریخ انتشار : جمعه 29 آبان 1394 - 12:41

امام جمعه فلاورجان: نگاه بلندمدت در سیاست‌های کلی محیط زیست رعایت شده‌ است

امام جمعه فلاورجان: نگاه بلندمدت در سیاست‌های کلی محیط زیست رعایت شده‌ است

امام جمعه فلاورجان: نگاه بلندمدت در سیاست‌های کلی محیط زیست رعایت شده‌ است به گزارش خبرگزاری فارس از فلاورجان، حجت‌الاسلام محمد قدوسی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه، این هفته فلاورجان اظهار کرد: با تقوای الهی می‌توان روح و جان خود را، از نیش زهرآگین گناه نجات داد، امیرالمومنین در خطبه ۱۵۷ نهج‌البلاغه می‌فرمایند: «ای

امام جمعه فلاورجان:
نگاه بلندمدت در سیاست‌های کلی محیط زیست رعایت شده‌ است

به گزارش خبرگزاری فارس از فلاورجان، حجت‌الاسلام محمد قدوسی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه، این هفته فلاورجان اظهار کرد: با تقوای الهی می‌توان روح و جان خود را، از نیش زهرآگین گناه نجات داد، امیرالمومنین در خطبه ۱۵۷ نهج‌البلاغه می‌فرمایند: «ای مردم آگاه باشید، به وسیله تقوا، می‌شود ریشه گناهان را قطع کرد».

امام جمعه فلاورجان در خطبه دوم، نماز جمعه این هفته پیرامون اهمیت بسیج خاطر نشان کرد: بسیج آحاد مردم متدین و ولایت‌مدار هستند که علاقه‌مند به نظام اسلامی و سیره و سنت رسول خدا هستند. هر روز باید روز بسیج، هر هفته، هفته بسیج باشد و در همه زمینه‌ها بسیج باید حضور فعال داشته‌ باشد.

وی در ارتباط با مدیریت بسیجی اذعان داشت: مدیریت بسیجی یک مدیریت بی‌نظیر است، که در جهان امروز و در گذشته سابقه نداشته است به جز دوره رسول خدا، مسئولان اگر امروز بسیجی نباشند، عندالله معاقبند.

قدوسی در ادامه تصریح کرد: از دیدگاه توحیدی، مدیریت قابل قبول و مطلوب اسلام، مدیریت بسیجی است. به خاطر اینکه در این مدیریت تمام شاخص‌های مدیریتی مطلوب اسلام نهادینه شده است از اعتقاد و تدین گرفته تا بصیرت، هوشمندی، کاردانی، مجاهدت، تواضع، ساده زیستی؛ مجموعه از فضائل اخلاقی به اعتقادات ناب، عمیق و ژرف در مدیریت بسیجی نهادینه شده است.

وی عنوان کرد: هر بخشی از جامعه اسلامی در هر زمان و موقعیتی که با مدیریت بسیجی اداره شد موفق عمل کرده است و هر جا نگاهش به آموزه‌های غرب بوده شکست خورده است. مدیریت بسیجی تمام نگاهش به رهنمودهای رهبر جامعه است و تمام برنامه‌هایش بر اساس کتاب و سنت است و مربوط به سیره‌ عملی اهل بیت است.

امام جمعه فلاورجان اظهار داشت: در زمینه اقتصاد، مدیریت اگر بسیجی باشد، اقتصاد مقاومتی قابل اجرا است وگرنه همه حرف است. بسیج در همه زمینه‌ها، می‌تواند ورود پیدا کند، اقتصاد مقاومتی را بسیج اجرا می‌کند.

وی با اشاره به سخنان رهبری پیرامون بسیج تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند تا بسیج هست، دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، تنها با پشتوانه بسیج می‌توان ثابت کرد که بدون آمریکا هم می‌توان به زندگی توام با صلح و آزادی رسید.

قدوسی در ادامه یادآور شد: ابلاغ سیاست‌های کلی محیط زیست از سوی رهبر، که در این سیاست‌ها چند اصل کلی به خوبی رعایت شده‌ است که شامل، ایجاد نظامی جامع و گسترده در توجه به مسئله محیط زیست، توجه به ابعاد فرهنگی، اقتصادی، معیشتی در حفظ محیط زیست، نگاه بلندمدت در این زمینه است.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری در ۲۰ آبان به موضوع مسائل فرهنگی در دانشگاه‌ها اشاره داشتند. اینکه برخی کار فرهنگی را با کنسرت و اردوهای مختلط اشتباه گرفتند و برای توجیه کار خود شاد بودن دانشجویان را بهانه می‌کنند، ایشان تأکید کردند: «کار فرهنگی ماهیت دیگری دارد. مسئولان فرهنگی دانشگاه بفهمند چه می‌کنند، کار فرهنگی صحیح این است که انسان مومن، انقلابی، دوستدار کشور و نظام اسلامی و دارای بصیرت دینی و سیاسی تربیت شود».

امام جمعه فلاورجان در پایان گفت: در اول آذر ماه شاهد افتتاح بخش اورژانس بیمارستان شفا کلیشاد خواهیم بود، که در نوع خود، در سطح استان کم نظیر است،‌ همچنین در دی ماه نیز شاهد افتتاح کامل این بیمارستان با حضور وزیر بهداشت و استاندار خواهیم بود.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc