کد خبر : 16111
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 تیر 1395 - 14:25

مسئول کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان:فعالیت کتابخانه واحد فلاورجان با بیش از ۴۷ هزار جلد کتاب تخصصی و عمومی

مسئول کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان:فعالیت کتابخانه واحد فلاورجان با بیش از ۴۷ هزار جلد کتاب تخصصی و عمومی کتابخانه واحد فلاورجان با ۴۷۴۲۴ جلد کتاب در زمینه های مختلف تخصصی و عمومی آماده استفاده برای دانشجویان،اساتید و کارکنان دانشگاه می باشد. حوریه ناجی مسئول کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان در این خصوص گفت: کتابخانه

مسئول کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان:فعالیت کتابخانه واحد فلاورجان با بیش از ۴۷ هزار جلد کتاب تخصصی و عمومی

کتابخانه واحد فلاورجان با ۴۷۴۲۴ جلد کتاب در زمینه های مختلف تخصصی و عمومی آماده استفاده برای دانشجویان،اساتید و کارکنان دانشگاه می باشد.

حوریه ناجی مسئول کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان در این خصوص گفت: کتابخانه واحد فلاورجان در سال ۱۳۷۰تاسیس گردید و شامل دو کتابخانه مرکزی و تخصصی در رشته های پرستاری و مامایی با مساحت ۴۸۵ متر مربع ، سالن مطالعه و ۴۷۴۲۴ جلد کتاب آماده ارائه خدمات به قشر فرهیخته استاد و دانشجو است.

مسئول کتابخانه واحد فلاورجان افزود: کتابهای این کتابخانه شامل رشته های علوم پایه،علوم زیستی،کامپیوتر،معماری،حسابداری،زبان انگلیسی،زبان و ادبیات عرب و کتابهای عمومی می باشد که در خصوص کتابهای مرجع هم غنی بوده و در سه منبع فارسی،عربی و انگلیسی هرساله چاپ جدید آن نیز خریداری می گردد.

وی افزود: این کتابخانه دارای ۶۰ عنوان مجلات تخصصی و عمومی و پایان نامه های کارشناسی ارشد در رشته های زبان وادبیات عرب بیوشیمی ،بیوفیزیک ،زیست گیاهی ،شیمی اسانس ،زیست جانوری ومیکروبیولوژی می باشد. .

ناجی ادامه داد :تعداد اعضای این کتابخانه ۲۳۳۰نفر بوده که شامل دانشجویان ،اساتید و کارکنان می باشد که با شروع هر ترم تحصیلی عضویت در کتابخانه صورت می گیرد ومراجعین خارج از دانشگاه هم می توانند با ارائه کارت ملی یا شناسنامه از کتابهای موجود استفاده نمایند

منبع : دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc