کد خبر : 16925
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 مرداد 1395 - 17:21

اردوی یکروزه جانبازان ۷۰درصد شهرستان فلاورجان درباغ بهادران

فلاورجان : اردوی یک روزه (بیّنه)ویژه جانبازان ۷۰درصد به همراه خانواده به پاس گرامیداشت مقام جانباز و ارج نهادن به ایثارگری های آنان ، اردوی یکروزه (بیّنه ) درباغ بهادران از صبح تا عصر روز ۴ شنبه ۹۵/۰۵/۰۶ با شرکت ۱۷۰ نفر از جانبازان و خانواده های محترمشان برگزار گردید. شروع مراسم با تلاوت آیات

فلاورجان : اردوی یک روزه (بیّنه)ویژه جانبازان ۷۰درصد به همراه خانواده
به پاس گرامیداشت مقام جانباز و ارج نهادن به ایثارگری های آنان ، اردوی یکروزه (بیّنه ) درباغ بهادران از صبح تا عصر روز ۴ شنبه ۹۵/۰۵/۰۶ با شرکت ۱۷۰ نفر از جانبازان و خانواده های محترمشان برگزار گردید.بینه2 (2)
شروع مراسم با تلاوت آیات نور توسط جانباز محترم احمد محمدی آغاز گردید سپس خانم دکتر اسدی ، روانشناس بالینی به اجرای برنامه مشاوره خانواده پرداختند و در ادامه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجه الاسلام و المسلمین یزدانی اقامه گردید. پس از آن آقای جعفر زاده ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فلاورجان به ایراد سخنرانی پرداخته و ضمن خیر مقدم گویی به جانبازان عزیز و خانواده های گرامی ، پیرامون وظایف جانبازان در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل کنونی و ثبت خاطرات دفاع مقدس و جلوگیری از تحریف وقایع آن دوران تأکید نمودند. در ادامه پس از صرف ناهار مسابقات ورزشی و قرانی برگزار و هدایایی به برگزیدگان اهداء شد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc