کد خبر : 17158
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 مرداد 1395 - 11:29

حضور دو هندبالیست نوجوان فلاورجانی در مسابقات آسیایی تایلند

حضور علی رهنما و علی کافی دو هندبالیست نوجوان فلاورجانی در مسابقات آسیایی تایلند اولین دوره مسابقات آسیایی هندبال ساحلی نوجوانان از ۲۰ تا ۲۷ مرداد ماه (۱۰ تا ۱۶ آگوست) در تایلند برگزار می‌شود. این رقابت‌ها در دو بخش پسران و دختران است که در بخش پسران با حضور کشورهای ایران، تایلند، چین تایپه،

حضور علی رهنما و علی کافی دو هندبالیست نوجوان فلاورجانی در مسابقات آسیایی تایلند
اولین دوره مسابقات آسیایی هندبال ساحلی نوجوانان از ۲۰ تا ۲۷ مرداد ماه (۱۰ تا ۱۶ آگوست) در تایلند برگزار می‌شود. این رقابت‌ها در دو بخش پسران و دختران است که در بخش پسران با حضور کشورهای ایران، تایلند، چین تایپه، قطر و پاکستان برگزار می‌شود. در بخش دختران ایران نماینده‌ای ندارد و کشورهایی مانند تایلند، چین تایپه، چین و هنگ کنگ باهم به رقابت می پردازند.هندبال ساحلی
این مسابقات جهت انتخابی رقابتهای جهانی ۲۰۱۷ و همچنین انتخابی المپیک نوجوانان ۲۰۱۸ آرژانتین است. قهرمان این رقابت‌ها سهمیه المپیک آرژانتین ۲۰۱۸ و مقام‌های اول و دوم سهمیه مسابقات جهانی ۲۰۱۷ را کسب خواهند کرد.

تیم ملی نوجوانان ایران آماده‌سازی خود را از اردیبهشت ماه آغاز کرد و در این مدت هشت اردو در شهرهای مختلف از جمله تهران، اصفهان، ساری و خارک پشت‌سر گذاشت. این تیم تنها در مسابقات قهرمانی کشور حضور داشت و بدون حضور در اردوی تدارکاتی و برون مرزی به این رقابت ها اعزام شد.

ترکیب تیم ملی نوجوانان ایران را علی رهنما،علی کافی ،  محمدرضا امیری، محمد زائر ابراهیمی، امیرحسین فیروزبخت، حسن اسماعیلی، مسعود شریفی، امیرحسین ایوبی پور ، سروش قاسمی، مهدی سعیدی، ایمان رضایی، محمد مهدی پاراد تشکیل می‌دهند که دوشنبه ۱۸ مردادماه رهسپار تایلند شد.

همچنین حسن افتخاری به عنوان سرمربی، مهدی قشقایی به عنوان مربی، رسول دهقانی کمک مربی و غلامحسین نکویی به عنوان سرپرست، در رقابت آسیایی تایلند تیم ملی نوجوانان را همراهی خواهند کرد.

برنامه‌ی کامل رقابت های آسیایی نوجوانان:

۲۰ مردادماه:

 ایران- چین تایپه ساعت ۱۵:۳۰

پاکستان- تایلند ساعت ۱۶:۱۵

۲۱مردادماه:

قطر- چین تایپه ساعت ۱۵:۳۰

ایران- تایلند ساعت ۱۶:۱۵

۲۳ مردادماه:

قطر- ایران ساعت ۱۳:۳۰

چین تایپه- پاکستان ساعت ۱۵:۰۰

۲۴ مردادماه:

پاکستان- ایران ساعت ۱۳:۳۰

قطر- تایلند ساعت ۱۵:۰۰

۲۶ مردادماه:

پاکستان- قطر ساعت ۱۳:۳۰

تایلند- چین تایپه ساعت ۱۵:۰۰

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc