کد خبر : 24630
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 اردیبهشت 1396 - 8:24

فرهنگ ما بایستی نشات گرفته از فرهنگ شهدا باشد

مهندس هدایت فرماندار شهرستان همزمان با تبریک عید سعید مبعث در جمع عوامل اجرائی ومسئولین ستاد کنکره سرداران و۱۳۰۰شهید شهرستان حاضر وضمن تبریک این عید بزرگ مسلمانان به تمام عوامل عرض خدا قوت وخسته نباشید گفت. مهندس هدایت انتقال ارزش‌های انقلابی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یک وظیفه وتکلیف دانست و افزود: بایست

مهندس هدایت فرماندار شهرستان همزمان با تبریک عید سعید مبعث در جمع عوامل اجرائی ومسئولین ستاد کنکره سرداران و۱۳۰۰شهید شهرستان حاضر وضمن تبریک این عید بزرگ مسلمانان به تمام عوامل عرض خدا قوت وخسته نباشید گفت.

مهندس هدایت انتقال ارزش‌های انقلابی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یک وظیفه وتکلیف دانست و افزود: بایست در محیطی که برای شهدا کار انجام می دهیم طهارت و تقوا باشد و لذا امروزه که دشمن درصدد تهاجم فرهنگی و کم رنگ کردن ارزش های ناب انقلاب اسلامی است وظیفه همه مسئولین سنگین‌تر است وما باید تمام قد برای جمع آوری وحفظ وانتقال آثار شهدای عزیز کوشش نمائیم.

اصغر هدایت تصریح کرد: فرهنگ ما بایستی نشات گرفته از فرهنگ شهدا باشد آنان در زمان خطر احساس مسئولیت کرده و پا در عرصه جبهه حق علیه باطل گذاشتند.

وی با اشاره به دوانتخابات مهم وسرنوشت ساز در سال جاری افزود: افرادی که برای انتخابات نامزد می شوند بایستی برای خدا و برای خدمت به مردم وارد این عرصه شوند و هیچ گونه منیتی نداشته باشند.

فرماندار شهرستان فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی را درس شهدا به ما خواند و تصریح کرد: شهدا از جان خویش گذشتند و جبهه اسلام را مقدم بر جبهه جان دانستند و لذا از هیچ گونه تلاشی در جهت پایداری اسلام و ایران مضایقه نکردند

.

وی در ادامه گفت :شهدای ما گنج های معنوی ما هستند وما باید ضمن حفظ وحراست از این گنج های پربها و زنده نگه داشتن یاد وخاطره این عزیزان نسبت به جمع آوری خاطرات وسبک زندگی پراز معنویت شهدا در انتقال سجایای اخلاقی انان به جوانان واحیای فرهنگ ایثار وشهادت ومعنویت در جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم که مطمنا اگر برای رضای خدا واهلبیت وزنده نگه داشتن این راه خالصانه قدم برداریم قطعا باقیات وصالحاتی برای همه ما خواهد بود .

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc