کد خبر : 25948
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 خرداد 1396 - 11:45

برگزاری همایش جمعیت شناسی شهرستان فلاورجان

به نقل از روابط عمومی فرمانداری فلاورجان جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان فلاورجان با حضور غفرانی مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان در سالن جلسات فرمانداری شهرستان فلاورجان برگزار شد. در این جلسه مهندس اصغرهدایت فرماندار شهرستان نقش ثبت احوال در وقایع چهارگانه را بسیار با اهمیت دانست چراکه در برنامه ریزی کلان در

به نقل از روابط عمومی فرمانداری فلاورجان جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان فلاورجان با حضور غفرانی مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان در سالن جلسات فرمانداری شهرستان فلاورجان برگزار شد.
در این جلسه مهندس اصغرهدایت فرماندار شهرستان نقش ثبت احوال در وقایع چهارگانه را بسیار با اهمیت دانست چراکه در برنامه ریزی کلان در کشور ،استان وشهرستان این آمار واطلاعات بسیار مفید وموثر است .
وی بااشاره به افزایش سن ازدواج ،کاهش نرخ رشد جمعیت وافزایش نرخ طلاق در کشور وبه طبع آن در شهرستان خواستار یک بررسی علمی وپژوهشی دقیق در این زمینه شد.
مدیرکل ثبت احوال استان از برگزاری همایش جمعیت شناسی شهرستان فلاورجان خبر داد وگفت انتظار می رود که ادارات ودانشگاههاوحوزه علمیه شهرستان با دبیرخانه این همایش همکاری تا شاهد نتایج مفیدی باشیم..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc