کد خبر : 26373
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 خرداد 1396 - 15:09

تقدیر ظریف وزیر امورخارجه ازسپاه درحمله به داعش

محمدجواد ظریف که در سفر خود به شمال آفریقا هم‌ اکنون در موریتانی به سر می‌برد، صبح امروز دوشنبه به وقت محلی با انتشار توییتی گفت: توان موشکی ایران در دفاع مشروع و قانونی از شهروندانش است. وزیر امور خارجه کشورمان در توییت خود نوشت: توان موشکی ایران از شهروندانش در دفاع مشروع و قانونی

محمدجواد ظریف که در سفر خود به شمال آفریقا هم‌ اکنون در موریتانی به سر می‌برد، صبح امروز دوشنبه به وقت محلی با انتشار توییتی گفت: توان موشکی ایران در دفاع مشروع و قانونی از شهروندانش است.
وزیر امور خارجه کشورمان در توییت خود نوشت: توان موشکی ایران از شهروندانش در دفاع مشروع و قانونی حمایت می‌کند و هم‌زمان مبارزه مشترک جهانی با داعش و تروریسم افراط‌ گرا را پیش می‌راند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک‌شنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد که برای اولین بار گروهک‌های تروریستی و تکفیری در منطقه دیرالزور در شرق سوریه را با موشک‌های زمین به زمین مورد هدف قرار داد و این حمله ایران در واکنش به حمله چند روز پیش داعش به پارلمان ایران و حرم امام خمینی (ره) و انتقام خون قربانیان آن حملات است و این موشک‌ها که از دو استان کردستان و کرمانشاه پرتاب شدند به کشته شدن ده‌ها نیروی مسلح داعشی و تروریست‌های دیگر منجر شد.
تمجید ظریف از اقدام سپاه پاسداران

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc