کد خبر : 27029
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تیر 1396 - 10:27

پیام تبریک نماینده مردم شهرستان فلاورجان برای افتخار آفرینی دختران بدمینتون کار

حجه الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم قهرمان پرور شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی افتخار آفرینی تاریخی دختران شهرستان فلاورجان در مسابقات جهانی بدمینتون در کشور اسپانیا را تبریک گفت متن پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم خواهران گرامی سرکار خانم مریم رحمانی و سرکار خانم نجمه کمالی کسب افتخار

حجه الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم قهرمان پرور شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی افتخار آفرینی تاریخی دختران شهرستان فلاورجان در مسابقات جهانی بدمینتون در کشور اسپانیا را تبریک گفت
متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
خواهران گرامی سرکار خانم مریم رحمانی و سرکار خانم نجمه کمالی
کسب افتخار و قرار گرفتن روی سکوی قهرمانی توسط شما عزیزان در رقابتهای معتبر جهانی بدمینتون در کشور اسپانیا من و مردم بزرگوار و ورزش دوست شهرستان فلاورجان را به غایت خوشحال نمود . همچنین کسب این موفقیت تاریخی و مثال زدنی موجی از شور و شعف و امید به آینده را در میان بانوان فرهیخته و عفیف شهرستان ایجاد کرد .
اینکه دو جوان روستازاده در أوج مشکلات و تنگناها اینگونه با صلابت در رقابتهای بین المللی حضور یافته و کسب افتخار می کنند نشان از همیت و پشتکار والای شماست که جای تقدیر دارد .
کسب این مقام های قهرمانی و سومی در این رقابت حساس و معتبر با همه محدودیتهای امکاناتی و مالی نشان از أوج قدرت و درایت شما قهرمانان تلاشگر و مربیان ارزنده تان دارد . حفظ حجاب اسلامی و برتر توسط شما پهلوانان ایران زمین در قلب اروپا نکته مثبت و درخشان دیگر کارنامه شماست که حلاوت این پیروزی را صدچندان نمود . امیدوارم تحت عنایت و توجهات ویژه حضرت زهرا (س) همواره سربلند و عزتمند باشید .
در پایان از تلاشهای مدبرانه آقای رحمان رئیسی مدیر ورزش و جوانان شهرستان در طول مدت کوتاه مسئولیت که باعث رشد و توسعه رشته های مختلف ورزشی در شهرستان و کسب افتخارات این گونه برای شهرستان شده است صمیمانه قدردانی می نمایم .
با احترام
سیدناصر موسوی لارگانی
نماینده مردم عزتمند شهرستان فلاورجان و رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc