کد خبر : 27695
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1396 - 17:20

موافقت وزیر ورزش و جوانان بااحداث سالن ورزشی ۱۲۰۰نفره در فلاورجان

با موافقت وزیر ورزش و جوانان یک باب سالن ورزشی دو هزار نفره درشهر فلاورجان احداث می شود. با پیگیری های حجه الاسلام و المسلمین موسوی لارگانی نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی ، دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان موافقت خود را با احداث سالن استاندارد ۱۲۰۰ نفری در شهرستان فلاورجان

با موافقت وزیر ورزش و جوانان یک باب سالن ورزشی دو هزار نفره درشهر فلاورجان احداث می شود.
با پیگیری های حجه الاسلام و المسلمین موسوی لارگانی نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی ، دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان موافقت خود را با احداث سالن استاندارد ۱۲۰۰ نفری در شهرستان فلاورجان اعلام کرد.
در این جلسه که با حضور وزیر ورزش و جوانان ،نماینده مردم شهرستان فلاورجان ، مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان برگزار شد؛ دکتر سلطانی فر با قدردانی از حجه الاسلام موسوی به عنوان یکی از نمایندگان فعال و حامی ورزش گفت: با توجه به سرانه ورزشی شهرستان فلاورجان و کمبود امکانات ورزشی در این شهرستان در صورتی که مرحله واگذاری زمین در مرکز این شهرستان طی شود، با ساخت یک باب سالن استاندارد که گنجایش ۱۲۰۰ نفر داشته باشد موافقت می شود.
دکتر سلطانی فر با توجه به سرانه ورزشی شهرستان فلاورجان از شروع ۵ پروژه زمین چمن مصنوعی مشروط به همکاری سایر نهادها در این شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: در صورت واگذاری زمین و کمک همکاری شهرداری ها و دهیاری ها ؛ وزارت ورزش و جوانان آماده همکاری با این ارگان ها برای ساخت ۵ زمین چمن مصنوعی در شهرستان فلاورجان می باشد.
در این جلسه نماینده مردم شهرستان فلاورجان با بیان کمبود ها و محرومیت این شهرستان گفت : شهرستان فلاورجان با سرانه ورزشی ۲۸ سانتی متر یکی از شهرستان های محروم کشور به شمار می رود که ورزشکاران این شهرستان انتظار احداث یک سالن چند منظوره ۳ هزار نفری در مرکز شهرستان را دارند.
موسوی لارگانی همچنین خواستار توجه بیشتر به قهرمانان شدو افزود: در حوزه قهرمانی انتظار می رود توجه بیشتری به مدال آوران آسیایی و جهانی این شهرستان شده و شرایطی فراهم شود تا مدال آوران بعد از پایان ورزش قهرمانی بتوانند با توجه به تخصص ورزش که دارند از طریق وزارت ورزش استخدام شوند.
در ادامه جلسه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان نیز با بیان اهمیت مهمترین خواسته ورزشکاران شهرستان فلاورجان را احداث یک سالن چند منظوره ۳ هزار نفری دانست و گفت : در حال حاضر تیم های هندبال و فوتسال این شهرستان که در مسابقات کشوری حضور پیدا می کنند ، بدلیل عدم سالن استاندارد از میزبانی مسابقات کشوری محروم هستند .
وی همچنین با توجه به فعال بودن ۳۶ هیات ورزشی در این شهرستان و عدم اسپانسر در شهرستان خواستار توجه بیشتر نسبت به هیات های ورزشی شهرستان فلاورجان شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc