کد خبر : 28766
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 شهریور 1396 - 15:05

در راستای تحقق اهداف متعالی و اجرای مطلوب پروژه ی مهر ۹۶

تشریح مهمترین اقدامات و برنامه های در حال انجام پروژه مهر ۹۶ توسط مدیر آموزش و پرورش فلاورجان

تشریح مهمترین اقدامات و برنامه های در حال انجام پروژه مهر ۹۶ توسط مدیر آموزش و پرورش فلاورجان
برنامه های ویژه ی جشن غنچه ها و شکوفه ها روز چهارشنبه ۲۹ شهریورماه در تمام مراکز پیش دبستانی و مدارس شهرستان برگزار می‌شود

به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان ، مدیر آموزش و پرورش ضمن تبریک دهه ی مبارک ولایت و امامت و فرارسیدن عید سعید غدیر خم به کلیه ی همکاران عزیز فرهنگی مهمترین اقدامات و فعالیتهای انجام شده در راستای تحقق اهداف متعالی و اجرای مطلوب پروژه ی مهر ۹۶ و برنامه های درحال انجام این مدیریت را تشریح نمود .
دکتر کمالی در این خصوص اظهار داشت : « ثبت نام در سامانه نام نویسی الکترونیکی دانش آموزی و کلاس بندی دانش آموزان به بهترین نحو ممکن انجام شده و همچنین کتب درسی آماده ی تحویل به مدارس می باشد ».
دکتر کمالی پیرامون آماده سازی فضای فیزیکی مدارس عنوان نمود :« طرح شاداب سازی مدارس و حیاط پویا در تمام مدارس اجرا گردید و در حال حاضر آمادگی کامل داریم سالی پرانرژی و بانشاط با حضور همه ی دانش آموزان آغاز کنیم ».
مدیر آموزش و پرورش فلاورجان  افزود:« باگفتگو و تعاملی که با ائمه جماعات و حوزه ی علمیه داشته ایم امسال نمازهای جماعت مدارس پرشورتر و باشکوهتر برگزار می گردد».
دکتر کمالی با اشاره به همزمانی هفته گرامیداشت دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی ، با هدف بزرگداشت این هفته ، شناخت و آشنایی بیشتر دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت طلبی از برگزاری نمایشگاههایی به همین مناسبت در کلیه ی مدارس و همچنین نمایشگاه متمرکزی که با همکاری سازمان بسیج دانش آموزی مدیریت در سالن ورزشگاه ساحلی گارماسه دایرمی گردد ، خبر داد » .
مدیر آموزش و پرورش  فلاورجان همچنین با عنایت به تقارن ماه محرم و برنامه های آغاز سال تحصیلی اظهار داشت :« امسال سعی شده برنامه هایی پیش بینی و اجرا شود که علاوه بر ایجاد شور حسینی به تقویت باورها کمک کند و همراه با شناخت اهداف قیام و شخصیت امام حسین علیه السلام به شعور حسینی منجر شود» .
مدیر آموزش و پرورش در خصوص مراسم احلی من العسل تصریح نمود :« امسال هم مانند سال گذشته اجتماع بزرگ دانش آموزان را در روزهای هفتم و هشتم محرم در مصلی و حسینیه ی دو شهر فلاورجان و قهدریجان خواهیم داشت ».
دکتر کمالی همچنین به آیین بازگشایی مدارس وآغاز سال تحصیلی اشاره نمود و اظهار داشت :«با توجه به گستردگی شهرستان و جمعیت قابل ملاحظه ی دانش آموزی در شهرستان ، امسال برنامه ریزی شده مراسم آغاز سال تحصیلی در مدارس بهنام رحمانی کلیشاد ، سمیه قهدریجان ، همدانیان ۱۷شهرابریشم ، حجه فروش زازران و شیخ مفید اشترجان با حضور مسئولین و مدعوین برگزار گردد».
ایشان همچنین گفت :« برنامه های ویژه ی جشن غنچه ها و شکوفه ها روز چهارشنبه ۲۹ شهریورماه در تمام مراکز پیش دبستانی و مدارس شهرستان و به صورت نمادین با حضور مسئولین، در مرکز پیش دبستانی غیردولتی دانشمندان کوچک و دبستان پسرانه قدس فلاورجان اجرا می گردد».
دکتر کمالی پیرامون آیین افتتاح مدارس خیرساز آذر سیمائیان و عصمت وفادار ابراز داشت :« آیین افتتاح دبستان خیرساز آذرسیمائیان همزمان با دومین جشنواره ی خیرین مدرسه ساز شهرستان فلاورجان در سالن اجتماعات این مدرسه صبح روز پنج شنبه ۹۶/۰۶/۳۰ با حضور مسئولین استان و شهرستان و جمعی از خیرین مدرسه ساز با حضور دانش آموزان ، برگزار می گردد».
دکتر کمالی همچنین از افتتاح دبیرستان خیرساز عصمت وفادار روستای قلعه میر در روز پنجشنبه سی ام شهریور ماه بعد از افتتاح دبستان سیمائیان شهر ابریشم ، خبر داد.
مدیر آموزش و پرورش همچنین در خصوص افتتاح سالن نمازخانه ی دبستان شهدای شرودان اظهار داشت :« مراسم افتتاح سالن نماز خانه دبستان شهدای شرودان و کروچ که به اسم شهید رحمت الله رحیمی مزین شده روز اول مهرماه همراه با نماز جماعت نمادین با حضورمسئولین استان و شهرستان برگزار می گردد» .
دکتر کمالی همچنین عنوان نمود :« روز یکشنبه ۲۶ شهریور ماه همایش مدیران مدارس همزمان با افتتاح سالن مرکز رفاهی معلمان خیرآباد جهت هماهنگی برنامه های سال تحصیلی جدید به ویژه آغاز سال تحصیلی با مدیران مدارس ، برگزار می شود »..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc