کد خبر : 37509
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 شهریور 1396 - 16:07
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای برگزاری کارگاه پیشگیری از اعتیاد مددجویان کمیته امدادفلاورجان درراستای طرح کرامت بسته هستند

رئیس پلیس پیشگیری ازاعتیاد به موادمخدر نیروی انتظامی شهرستان فلاورجان:

برگزاری کارگاه پیشگیری از اعتیاد مددجویان کمیته امدادفلاورجان درراستای طرح کرامت

برگزاری کارگاه پیشگیری از اعتیاد مددجویان کمیته امدادفلاورجان درراستای طرح کرامت
اعتیاد به مواد مخدر به عنوان یک آسیب بزرگ اجتماعی علاوه بر اینکه جوانان و خانواده های بسیاری را مورد هدف قرار داده سبب بروز ناهنجاری های اجتماعی و از هم پاشیدگی خانواده ها نیز شده است.

درراستای اجرای طرج کرامت به همت کمیته امداد و همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی شهرستان فلاورجان ، کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر و آشنایی مددجویان زیر پوشش این نهاد با این معضل اجتماعی در سالن اداره ارشادفلاورجان برگزار شد.

رئیس پلیس پیشگیری ازاعتیاد به موادمخدر نیروی انتظامی شهرستان فلاورجان اظهار کرد: اعتیاد به مواد مخدر به عنوان یک آسیب بزرگ اجتماعی علاوه بر اینکه جوانان و خانواده های بسیاری را مورد هدف قرار داده سبب بروز ناهنجاری های اجتماعی و از هم پاشیدگی خانواده ها نیز شده است.

وی  با تاکید بر این که باید با اطلاع رسانی دقیق و آموزش های به موقع از شیوع این پدیده شوم در جامعه جلوگیری کرد، افزود: کارگاه های آموزشی برای پیشگیری از این آسیب بزرگ، علاقه مندان را با عوارض و خطرات انواع مواد مخدر مورد استفاده در جامعه آشنا و روش های پیشگیری و چگونگی مقابله با آن ها را به افراد یاد می دهد و از این رو نقش برگزاری این کارگاه ها در پیشگیری، نباید مورد غفلت واقع شود.

وی با بیان اینکه داشتن اطلاعات و آشنایی با مواد مخدر تاثیر زیادی در پیشگیری از اعتیاد و ناهنجاری های اجتماعی دارد، گفت: یکی از مشکلات عمده ا ی که نسل جوان جامعه با آن سر و کار دارد خطرهای اعتیاد و گرایش به مواد مخدر است و وظیفه والدین، مربیان، اساتید و نهادهای اجتماعی و حمایتی برای آگاه ساختن مردم به مراتب سنگین تر شده است.

رئیس پلیس  مبارزه با مواد مخدرفلاورجان تاکید کرد: مبارزه با این پدیده شوم اجتماعی نیازمند عزم ملی و همگانی است و از آن جایی که همیشه پیشگیری بهتر از درمان است ترک اعتیاد نیز به‌ مراتب سخت‌ تر و پر هزینه‌ تر از پیشگیری از آن است و بروز ناهنجاری‌ های اجتماعی از قبیل سرقت و طلاق از پیامدهای عدم پیشگیری از این معضل بزرگ اجتماعی است.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc