کد خبر : 33681
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 فروردین 1397 - 20:37

شهرستان فلاورجان:

توقف فعالیت کانال تلگرامی فرمانداری شهرستان فلاورجان

توقف فعالیت کانال تلگرامی فرمانداری شهرستان فلاورجان
روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان در راستای استفاده از پیام‌رسان داخلی از این پس اخبار خود را طریق پیام‌رسان سروش اطلاع‌رسانی می‌کند.
فریدون دهقانی امروز در گفت‌وگو با نیوز فلاورجان  از توقف فعالیت کانال تلگرامی فرمانداری شهرستان فلاورجان خبر داد و اظهار کرد: روابط عمومی  فرمانداری  شهرستان فلاورجان در راستای استفاده از پیام‌رسان داخلی و بخشنامه دولت  از این پس  اخبار خود را طریق پیام‌رسان سروش اطلاع‌رسانی می‌کند.
وی ادامه داد .معاون اول رئیس جمهور در بخشنامه ای به همه دستگاههای دولتی و عمومی، تاکید کرد: ظرف یک هفته هرگونه فعالیت و ارایه خدمات از طریق پیام‌رسان‌های اجتماعی داخلی انجام گیرد.
وی افزود: در حال برنامه‌ریزی برای انتقال کاربران از کانال اطلاع‌رسانی فرمانداری در پیام‌رسان خارجی تلگرام به کانال اطلاع‌رسانی فرمانداری شهرستان فلاورجان در پیام‌رسان داخلی سروش وایتا  هستیم.

گفتنی است پس از اعلام کانال تلگرام پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (KHAMENEI.IR) مبنی بر توقف فعالیت خود در این پیام‌رسان، در راستای پاسداشت منافع ملّی و  حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی، کانال تلگرامی اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور و مجلس خبرگان رهبری و استانداری اصفهان نیز فعالیت خود را متوقف کرد..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc