کد خبر : 35852
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تیر 1397 - 1:01

جهت رفاه حال شهروندان گرامی

دومین مرحله طرح رفع سد معبر شهرداری فلاورجان اجراشد

دومین مرحله طرح رفع سد معبر شهرداری فلاورجان  اجراشد
دومین مرحله رفع تخلفات شهری شهرداری فلاورجان به اتفاق و همراهی نمایندگان اصناف و پلیس راهور با متخلفینی که در معابر عمومی سطح شهرسدمعبرداشتندبرخوردقانونی نمودند؛

داشتن پیاده‌روهایی امن و ایمن از جمله حقوق شهروندان است که تخلفات شهری و سد معبر این حق را خدشه دار می کند.
در همین راستادومین مرحله رفع تخلفات شهری شهرداری فلاورجان به اتفاق و همراهی نمایندگان اصناف و پلیس راهور با متخلفینی که در معابر عمومی سطح شهرسدمعبرداشتند
برخوردقانونی نمودند
بنا به گفته سکنه این خیابانها، سدمعبرهااحساس اطمینان و آرامش را از مردم سلب کرده و شهروندان برای عبور و مرور ساده خود دچار مشکل هستند.
تعرض به حریم پیاده رو از سوی واحدهای صنفی، از مشکلاتی است که مدیریت شهری همیشه با آن دست به گریبان بوده است. تجاوز وسایل نقلیه به محدوده پیاده‌روهـا یا اشغال خیابان‌ توسط اشخاص برای کسب‌وکار و یا قراردادن کالاها، مغایر قانون شهرداری ‌است و مأموران شهرداری، به موجب تبصره یک بند۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری، ملزم به رفع آن هستند.

در این راستا مسئولان کمیته کنترل و نظارت شهرداری فلاورجان به همراه نمایندگان اتحادیه ها ازسدمعبرها بازدید کرده و به صورت چهره به چهره به کسبه واحدهای صنفی که در این خیابان سد معبر کرده بودند، تذکر دادند؛ اقدامی که شهرداری پیش از این در انجام آن تنها بود و حالا دوشادوش نمایندگان اصناف و نیروی انتظامی انجام می گیرد.

 

 

 

 

 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc