کد خبر : 37842
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اسفند 1397 - 20:06

مراسم تجلیل از کارمندان زن شهرداری فلاورجان به مناسبت روز زن

مراسم تجلیل از کارمندان زن شهرداری فلاورجان  به مناسبت روز زن

همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن، از بانوان شاغل در شهرداری فلاورجان تقدیر شد.

مراسم تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری ، به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و روز زن ، در دفتر شهردار، با حضور شهردار و جمعی از مدیران و مسئولان شهرداری برگزار شد .
در این مراسم شهردار فلاورجان ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن ، با اشاره به نقش زنان در تربیت جامعه و مشارکتهای مؤثر آنها در عرصه های مختلف اجتماعی، عنوان کرد: برای بانوان ما مایه بسی افتخار است که روز زن مصادف با میلاد با سعادت برترین و والاترین بانوی عالم است و نامگذاری این روز به نام آنان وظیفه بانوان را سنگین تر کرده است.

وی حضور پرشور و نقش بی بدیل بانوان در عرصه های مختلف جامعه را انکار ناپذیر توصیف کرد و ادامه داد: زنان نقش مهمی در تربیت فرزندان پاکدامن و حمایت از همسران خود در جامعه اسلامی دارند و هم در عرصه های اجتماعی نیز به درستی ایفای نقش کردند.
مهندس جواد نصری در ادامه با اشاره به عملکرد بانوان شهرداری در این مجموعه افزود: از همه همکاران تقدیر و تشکر می کنم به خاطر تلاش ها و فعالیت های چشمگیر در واحدهای مختلف که الحق بدور از هر حاشیه بوده است.
وی در خاتمه به ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد حضرت فاطمه (س) به عنوان الگوی کامل برای زنان و دختران اشاره کرد و اظهار داشت : از همکاران شهرداری انتظار داریم که همچون گذشته مصمم تر و پرتوان تر از همیشه در خدمت شهر و شهروند باشند چرا که هیچ نهادی بدون شهروند معنی و مفهومی ندارد و انتظار می رود که تکریم ارباب رجوع را نیز در رأس کارهای خود قرار دهند تا در سال ۹۸ شاهد مشارکت هرچه بیشتر شهروندان در برنامه های شهرداری باشیم .
گفتنی است در این مراسم با اهدای، لوح تقدیر، و هدایایی از بانوان شاغل تقدیر و تشکر شد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc