کد خبر : 37854
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 دی 1397 - 11:37

مرمت و بهسازی امامزاده ابراهیم و حسین(ع) فلاورجان با کمک خیرین در حال اجرا است

مرمت و بهسازی امامزاده ابراهیم و حسین(ع) فلاورجان با کمک خیرین در حال اجرا است

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان گفت: مرمت، بهسازی و زیبا سازی حرم مطهر امامزاده ابراهیم و حسین(ع) فلاورجان با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلون ریال از محل کمک های خیرین در حال اجرا است.

احمد آزادگی اظهار داشت: آستان امامزادگان حسین و ابراهیم (علیهما السلام) در شهرستان فلاورجان، بخش مرکزی، روستای گارماسه واقع شده است. مساحت کل بقعه ۳۵۰۰ متر مربع و زیربناء آن ۱۴۰۰ متر مربع است. که در سال ۹۶ با کمک خیرین محلی ضریح چوبی آن تعویض و در حال حاضر دارای ضریحی از جنس طلا است که با پیگیری های که توسط اعضای هیئت امنای این امامزاده عظیم الشان انجام شده است عملیات عمرانی این امامزاده عظیم الشان با کمک خیرین و با نظارت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان در حال اجرا است .

وی ادامه داد: ساخت بنای جدید این امامزاده ازسال ۱۳۷۵ و پس از به ثمر رسیدن انقلاب شکوهمند اسلامی آغاز شده وهمچنان نیز ادامه دارد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان در ادامه بیان کرد: با توجه به برگزاری مراسم های متعدد مذهبی و فرهنگی که در جوار حرم مطهر این امامزاده جلیل القدر در طول سال اجرا می شود اجرای سنگ دیوارها و ستون های حرم به مساحت ۸۰۰ متر مربع با هزینه ای بالغ بر ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از محل جمع آوری کمک های مردمی در حال اجرا است.

احمد آزادگی در ادامه به دیگر طرح های عمرانی در حال اجرا در این امامزاده عظیم الشان اشاره کرد و گفت: اجرایی نماکاری (آجر لعاب دار) ستون های داخل حرم از ارتفاع ۲۰/۱ تا زیر سقف به تعداد ۴۰عدد ستون و به مساحت ۳۰۰ متر مربع با هزینه ای بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال در حال اجرا است..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc