کد خبر : 42174
تاریخ انتشار : شنبه 1 تیر 1398 - 8:38

پرچم داری سهروفیروزان در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی +تصاویر

پرچم داری سهروفیروزان در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی +تصاویر

دهیار روستای سهروفیروزان :امیدواریم حضور دراین نمایشگاه برای رونق کسب و کار و صنعت توریسم و گردشگری شهرستان مفید واقع باشد .

به گزارش نیوز فلاورجان محمدی دهیار روستای سهروفیروزان که به عنوان تنها غرفه دار شهرستان فلاورجان در یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان حضور داشت عنوان کرد :یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان که با استقبال خوبی  روبرو شد سعی شد  کلیه آثار تاریخی شهرستان و جاذبه های گردشگری وصنایع دستی شهرستان را معرفی کنیم.

وی درادامه  با بیان اینکه رونق صنایع دستی و گردشگری اشتغال و درآمد زایی در پی دارد افزود : امیدواریم حضور دراین نمایشگاه برای رونق کسب و کار و صنعت توریسم و گردشگری شهرستان مفید واقع باشد .

گفتنی است روستای تاریخی سهروفیروزان واقع در بخش پیربکران شهرستان فلاورجان دارای بیش از ۳۰ اثر تاریخی بوده که ۵ اثر آن در فهرست آثار ملی کشور ثبت شده است که این آثار عبارتند از پل تاریخی بابا محمود با قدمت بیش از ۸۰۰سال- آرامگاه امامزاده شاه ابولقاسم مربوط به دوره ایلخانی -حمام تاریخی سهر -حمام تاریخی فیروزان با قدمت ۳۰۰ سال -وبرج کبوتر ملاباشی با قدمت بیش از ۲۰۰ سال

تصاویر مروبوط به غرفه حامیان میزاث سهر فیروزان

 .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc