کد خبر : 45266
تاریخ انتشار : جمعه 29 آذر 1398 - 20:18

امام‌جمعه فلاورجان:افرادی بافکری شیطانی دنبال استعفای رئیس جمهور هستند

امام‌جمعه فلاورجان:افرادی بافکری شیطانی دنبال استعفای رئیس جمهور هستند

امام‌جمعه فلاورجان گفت: افرادی به دنبال این هستند که رئیس‌جمهور استعفا دهند گویا فکری شیطانی پشت سر آنان هست که شرایط کشور را مثل بسیاری از کشورهای منطقه کنند ؛ بهتر است رئیس‌جمهور محترم به‌دوراز حاشیه‌سازی آگاه باشد که دو سال پایانی این دولت فرصت خدمت صادقانه بیشتر به مردم باشد .

به گزارش نیوز فلاورجان به نقل خبرگزاری فارس حجت‌الاسلام محمد قدوسی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: در کلام امیرالمؤمنین(ع) آمده است مانندکسی تقواپیشه کنیدکه دامن همت برای اطاعات خدا به کمر زده است و سخت تلاش می‌کند و از ترس عذاب آخرت به درگاه خداوند استغفار می‌کند و دررفتن به عالم آخرت و عاقبت کارها به اندیشه می‌پردازد.

امام‌جمعه فلاورجان افزود: یکی از سنت‌های چندین ساله ایران اسلامی شب یلدا بوده که باید محوریت اسلام مدنظر قرار گیرد که قطعاً صله‌رحم بسیارمهم است و در این زمینه سفارش‌های گوناگونی وجود دارد.

وی ادامه داد: البته باید در این صله ارحام‌ها مشکلات اقوام و خانواده‌ها حل گردد و این دستور اسلام بوده که مستمندان و ضعیفان جامعه فراموش نگردند.

امام‌جمعه فلاورجان با اشاره به فرارسیدن سالروز ولادت حضرت عیسی مسیح (ع) بیان کرد : آن حضرت مظهر و پیام‌آور صلح و برادری و از معجزات الهی برای هدایت بشر بودند و قدرتی که خداوند به‌عنوان معجزه در اختیار حضرت عیسی (ع) قرار داده بودند، برای هدایت و راهنمایی انسان به‌سوی کمال و برابری است.

قدوسی از ۵ دی به‌عنوان روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش بلایای طبیعی نام برد وگفت: صحت و سلامتی و امنیت دو نعمت بزرگ خداوند متعال بوده که مسؤولان مربوطه باید در زمینه مصون‌سازی در مقابل بلایای طبیعی به وظایف خود عمل کرده و به مردم کمک کنند.

وی با اشاره به بودجه کشور برای سال آتی نیز گفت: توقعات و مطالبات رهبر از بودجه کشور را مطرح می‌کنم. سال قبل اشاره کردند یکی از مسائل مهم اصلاح ساختاری بودجه است و قرار بود در چهار ماه اول ۹۸ دولت و مجلس این مشکل را حل کنند اما هنوز این مشکل باقی است.

امام‌جمعه فلاورجان در پایان گفت: اخیراً افرادی به دنبال این هستند که رئیس‌جمهور استعفا دهند گویا فکری شیطانی پشت سر آنان هست که شرایط کشور را مثل بسیاری از کشورهای منطقه کنند ؛ بهتر است رئیس‌جمهور محترم به‌دوراز حاشیه‌سازی آگاه باشد که دو سال پایانی این دولت فرصت خدمت صادقانه بیشتر به مردم باشد ..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc