کد خبر : 490
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اسفند 1393 - 17:12

برگزاری مراسم گرامیداشت «روز شهرستان فلاورجان» با حضور استاندار اصفهان

برگزاری مراسم گرامیداشت «روز شهرستان فلاورجان» با حضور استاندار اصفهان

برگزاری مراسم گرامیداشت «روز فلاورجان» با حضور استاندار اصفهان فرمانده سپاه ناحیه فلاورجان گفت: مراسم گرامیداشت روز شهرستان فلاورجان با حضور استاندار اصفهان روز سه‌شنبه پنجم اسفند ماه جاری در ورزشگاه شهید بهشتی فلاورجان برگزار می‌شود.خبرگزاری فارس: برگزاری مراسم گرامیداشت «روز فلاورجان» با حضور استاندار اصفهان حجت‌الله صفر‌پور امروز در گفت‌‌و‌‌گو با خبرنگار فارس در

برگزاری مراسم گرامیداشت «روز فلاورجان» با حضور استاندار اصفهان

فرمانده سپاه ناحیه فلاورجان گفت: مراسم گرامیداشت روز شهرستان فلاورجان با حضور استاندار اصفهان روز سه‌شنبه پنجم اسفند ماه جاری در ورزشگاه شهید بهشتی فلاورجان برگزار می‌شود.
خبرگزاری فارس: برگزاری مراسم گرامیداشت «روز فلاورجان» با حضور استاندار اصفهان

حجت‌الله صفر‌پور امروز در گفت‌‌و‌‌گو با خبرنگار فارس در فلاورجان اظهار کرد: اجتماع یک‌هزار و ۵۰۰ نفری رزمندگان، جانبازان، خانواده‌های معظم شهدا، بسیجیان و عموم مردم با حضور رسول زرگر‌پور استاندار اصفهان و سردار مجتبی فدا جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان(عج) روز سه‌شنبه پنجم اسفند ماه جاری ساعت ۹ صبح در سالن ورزشی کوثر ورزشگاه شهید بهشتی فلاورجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه پنجم اسفند ماه به عنوان روز شهرستان نامگذاری شده است، اضافه کرد: به تدبیر سازمان بسیج مستضعفان در کل کشور یک روز به عنوان روز شهرستان انتخاب می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه فلاورجان تصریح کرد: این روز می‌تواند نمایانگر یکی از رخداد‌های برجسته شهرستان و یا نقش مردم در انقلاب و دفاع مقدس و نیز بزرگداشت یکی از مفاخر شهرستان باشد.

وی ضمن بیان اینکه شهرستان فلاورجان یک‌هزار و ۲۷۹ شهید در دفاع مقدس تقدیم نظامی اسلامی کرده است، افزود: شهرستان فلاورجان در عملیات خیبر ۱۴۵ شهید تقدیم کرده و ۹۰ نفر این شهداء در روز پنجم اسفند ماه به فیض شهادت نائل آمدند که به همین مناسبت این روز به عنوان روز شهرستان فلاورجان انتخاب شده است.

صفر‌پور در ادامه تاکید کرد:  تلاش می‌کنیم با همکاری تمام نهاد‌ها و سازمان‌ها در شهرستان در بستر این روز افکار عمومی را به یاد و خاطره شهدا نزدیک کنیم.

وی ادامه داد: ترویج معارف و ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ شهادت، ایجاد هم‌افزایی در فعالیت‌های فرهنگی خود‌جوش مردمی، تبیین نقش ولایت فقیه در مدیریت دفاع مقدس و تجلیل از خانواده‌های معظم شهداء به عنوان پدید‌آورندگان این روز ارزشمند از جمله اهدافی است که ما در روز شهرستان دنبال می‌کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه فلاورجان با اشاره به فضا‌سازی‌ شهری به مناسبت روز شهرستان و همکاری شهرداری‌‌ها گفت: در حاشیه این مراسم نمایشگاهی با موضوع دفاع مقدس و جنگ نرم برپا می‌شود.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc