کد خبر : 492
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 اسفند 1393 - 11:26

فرماندار فلاورجان : شهدای والامقام جان خود را در راه اعتلا و استقلال کشور فدا کردند و ما باید دین خود را نسبت به آنها ادا کنیم.

فرماندار فلاورجان : شهدای والامقام جان خود را در راه اعتلا و استقلال کشور فدا کردند و ما باید دین خود را نسبت به آنها ادا کنیم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت فرماندار فلاورجان در دوره آموزشی اولین گروه تسهیلگران آسیبهای اجتماعی با رویکرد مواد مخدر، ضمن تبریک پیشاپیش ولادت باسعادت حضرت زینب کبری (س) با اشاره به پنج اسفند روز حماسه و ایثار شهرستان خاطرنشان کرد: روز پنج اسفند به عنوان یک روز تاریخی برای استان اصفهان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت فرماندار فلاورجان در دوره آموزشی اولین گروه تسهیلگران آسیبهای اجتماعی با رویکرد مواد مخدر، ضمن تبریک پیشاپیش ولادت باسعادت حضرت زینب کبری (س) با اشاره به پنج اسفند روز حماسه و ایثار شهرستان خاطرنشان کرد: روز پنج اسفند به عنوان یک روز تاریخی برای استان اصفهان بویژه شهرستان فلاورجان قلمداد شده و فرصت مناسبی برای تعمیق فرهنگ حماسه، ایثار و شهادت در جامعه است.

فرماندار فلاورجان در همین رابطه افزود: شهدای والامقام جان خود را در راه اعتلا و استقلال کشور فدا کردند و ما باید دین خود را نسبت به آنها ادا کنیم.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمنان نظام و آسیبهای اجتماعی و فرهنگی ناشی از آن در جامعه، اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به طرق مختلف درصدد تضعیف روحیه حماسه، ایثار و شهادت در کشور هستند.

مدیر ارشد شهرستان با اشاره به آمار بالای اعتیاد در شهرستان فلاورجان تصریح کرد: رشد آمار اعتیاد خواهران به مواد مخدر صنعتی بیش از برادران است و ما باید خانواده ها را با اینگونه آسیبهای اجتماعی آشنا کنیم.

 

فرماندار فلاورجان با بیان اینکه والدین خود مسئول اعتیاد فرزندانشان به مواد مخدر هستند، اظهار داشت: جامعه ما باید از بی تفاوتی نسبت به آسیبهای اجتماعی و فرهنگی خارج شود و خانواده ها نیز نباید خود را از خطر ابتلا به مواد مخدر مصون بدانند.

نماینده عالی دولت در شهرستان به تشکیل شوراهای پاک شهرها و روستاهای شهرستان اشاره کرد و از تسهیلگران خواست که در زمینه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی نسبت به آسیبهای اجتماعی بویژه اعتیاد به مواد مخدر حرکتی رو به جلو داشته باشند.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc