کد خبر : 49138
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 اردیبهشت 1401 - 15:08

اصول فروش حضوری از دید میثم شکری ساز

اصول فروش حضوری از دید میثم شکری ساز

فروش حضوری به عنوان یکی از روش های مدیریت کسب و کار و ارتباط با خریدار است. دکتر میثم شکری ساز، کارآفرین برتر و مدیرعامل موفق هولدینگ پارس با توجه به تجاربی که طی این چند سال به دست آورد ۵ اصل بسیار مهم را بیان کرده اند که می تواند در فروش حضوری تاثیر

فروش حضوری به عنوان یکی از روش های مدیریت کسب و کار و ارتباط با خریدار است. دکتر میثم شکری ساز، کارآفرین برتر و مدیرعامل موفق هولدینگ پارس با توجه به تجاربی که طی این چند سال به دست آورد ۵ اصل بسیار مهم را بیان کرده اند که می تواند در فروش حضوری تاثیر شگفت انگیزی داشته باشد در نهایت بیشتر در خصوص موفقیت های فردی و سازمانی دکتر شکری ساز با شما صحبت خواهیم داشت.

آراستگی ظاهری فروشنده، اولین توصیه دکتر میثم شکری ساز
یکی از مسائل بسیار مهمی که دکتر میثم شکری ساز به آن توجه بسیار ویژه ای دارند را می توان آراستگی ظاهر فروشنده دانست. در واقع ایشان در مطالعات و تحقیقاتی که داشته اند، به این نتیجه رسیده اند که میزان فروش برای فروشنده هایی که آراستگی ظاهری بیشتری دارند، بسیار بالاتر است. در واقع می توان گفت که مشتریان بالقوه، تمایل بیشتری به صحبت کردن با افرادی دارند که آراستگی فردی را رعایت کرده اند.
دومین توصیه دکتر شکری ساز، سوال بیشتر، صحبت کمتر
شما باید به محصولی که برای فروش دارید ایمان داشته باشید. از این روی باید اجازه دهید که مشتریان شما در ابتدا سوالات خود را مطرح کنند و شما صحبت کنید. در مرحله بعدی شما باید در نظر داشته باشید که سوالات شما می تواند چالش برانگیز باشد. با سوالات تخصصی می توانید ذهن مشتری خود را جادو کنید. در مرحله بعد با معرفی یک محصول، مشتری به این نتیجه می رسد که حتما انتخاب خوبی از سوی شما ارائه شده است. همین امر باعث می شود که این اصل در فروش حضوری در نهایت باعث شود که شما میزان درآمد بیشتری را داشته باشید.
چطور با لبخند زدن می توانیم فروش بیشتری داشته باشیم؟
بر اساس باور دکتر میثم شکری ساز، تعامل انسان ها با یکدیگر تنها به صورت کلامی تاثیر چندانی ندارد. در ابتدا شما باید روی لبخند زدن در ارتباط با مشتری کار کنید. در واقع لبخند شما باید به نحوی باشد که مشتریان را به خود جذب کند. همچنین باید ارتباط چشمی خود را تقویت کنید تا در نهایت بتوانید بیشترین میزان فروش حضوری را داشته باشید. در نظر داشته باشید که افراد همواره با ارتباط چشمی بیشتر اعتماد می کنند. اعتماد به نفس آن ها برای خرید بیشتر می شود و در نهایت شما می توانید میزان فروش بیشتری را داشته باشید. پس در صورتی که قصد دارید میزان فروش حضوری خود را ارتقا بدهید، از یاد نبرید که لبخند زدن و ارتباط چشمی با مشتری از مهم ترین اصول برای بهبود روند فروش می باشد. در نظر داشته باشید که این روش در صفحه آپارات میثم شکری ساز بسیار توصیه شده است.
مشتری شما چرا باید محصول شما را خریداری کند؟
زمانی که یک شخص برای خرید به فروشگاه شما مراجعه می کند، به دنبال دریافت منافع است. منافع می توانند کیفیت و دوام محصول، زیبایی و کاربرد و مسائلی از این قبیل باشند. البته یک فروشنده که به موفقیت فکر می کند باید بداند که چطور منافع را به مشتریان خود معرفی کند. همین امر باعث می شود که یک خریدار به تهیه محصولات شما ترغیب شود و همین مسئله از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. پس از یاد نبرید که حتما باید برای مشتری خود منافع قابل توجهی را بیان کنید. از یاد نبرید که برخی از سیاست های کلی فروشگاه نیز می تواند تاثیرگذار باشد. برای مثال تخفیف باشگاه مشتریان و سایر موارد در خرید شما تاثیر بسیار زیادی را خواهد داشت.

فروش محصول، پایان کار نیست
دکتر میثم شکری ساز همواره توصیه می کنند که شما نباید فکر کنید که با فروش یک محصول، کار را تمام کرده اید. در واقع شما باید در نظر داشته باشید که در این مرحله شما تنها سود محدودی کرده اید. این ارتباط و پیگیری هاست که باعث می شود مشتری باز هم از شما خرید کند. زمانی که شما مشتری وفادار داشته باشید می توانید انتظار داشته باشید که میزان فروش شما بیشتر شود و همچنین درصد سود شما نیز بیشتر خواهد شد. پس از یاد نبرید که فروش، پایان کار نبوده و شما همواره باید ارتباط و تعامل را بعد از خرید با مشتریان خود داشته باشید. همین امر می تواند باعث شود که شما بتوانید عملکرد بسیار خوبی را در زمینه فروش داشته باشید.
چرا باید ۵ اصل دکتر میثم شکری ساز را جدی بگیریم؟
دکتر میثم شکری ساز به عنوان یکی از نوابغ علم مدیریت سازمان به شمار می رود که امروزه تمامی دانش خود را افراد و سازمان ها ارائه کرده است. شما می توانید اصول فروش حضوری بیشتری را در دوره ها و کتاب های ایشان یاد بگیرید. می توانید از ایشان آموزش ببینید که چطور باید با دیگران در تعامل باشیم؟ چطور باید مشتریان بالقوه را به مشتریان بالفعل تبدیل کنیم؟ با این وجود، ۵ اصلی که به صورت رایگان و سخاوتمندانه از سوی دکتر میثم شکری ساز در اختیار شما قرار داده شد، می تواند به شما کمک کند تا بیشترین میزان فروش را داشته باشید. در صورتی که سوالی در این خصوص داشته باشید نیز می توانید به مطالعه کتاب های ایشان که در این خصوص بیان شده است بپردازید. یا اینکه می توانید در میثم شکری ساز مطالب آموزشی بیشتنری را مشاهده کنید.
نتیجه گیری
فروش بیشتر برای یک فروشنده حضوری همواره از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. در واقع می توان گفت که میزان موفقیت یک فروشنده، به میزان فروشی که دارد گره خورده است و نباید این مسئله را از یاد برد. ما در این مقاله با شما همراه بودیم تا اطلاعاتی را در خصوص ویژگی های یک فروشنده در فروش حضوری در اختیار شما قرار دهیم. ۵ اصل بیان شده از سوی دکتر میثم شکری ساز باعث می شود تا شما بتوانید عملکرد بسیار مناسبی را در این زمینه داشته باشید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc