کد خبر : 50501
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 بهمن 1401 - 18:35

سردار «قاسم محمدی »به همرزمان شهیدش پیوست

سردار «قاسم محمدی »به همرزمان شهیدش پیوست
سردار قاسم محمدی از فرماندهان خط شکن دفاع مقدس در سن 60 سالگی دعوت حق را لبیک گفت

به گزارش نیوز فلاورجان سردار قاسم محمدی از فرماندهان دفاع مقدس در سن ۶۰ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به خیل هم‌رزمان شهیدش پیوست.
پیکر این پیشکسوت جهاد و مقاومت چهار شنبه با حضور مسئولین کشوری و لشکری و مردم شهید پرور.از روز چهارشنبه ۵ بهمن ماه ساعت ۱۰در  حسنیه شهدای  پیربکران و به سمت محله  جوچی جهت  اقامه نماز، و برای خاکسپاری در گلزار شهدا محله جوچی پیربکران انتقال  خواهد یافت.
سردار «قاسم محمدی » در سال ۱۳۴۱در خانواده‌ای متدین و انقلابی در محله خروشاد پیربکران به دنیا آمد.
این فرمانده دفاع مقدس با شروع جنگ تحمیلی از سال ۵۹ تا اواخر جنگ جانفشانی های بسیاری کرد و دراکثر  عملیات های دفاع مقدس حضور فعال داشته است .
سردار «قاسم محمدی » در رمان جنگ تحمیلی  در تیپ ۸ نجف اشرف  که به پاس رشادتهای رزمندگان آن  با ارتقای تیپ نجف به لشکر زرهی ۸ نجف اشرف به عنوان جانشین حاج احمد کاظمی همرزم این شهید بود .

 

حاج قاسم محمدی در کنار جاج احمد  کاظمی در دفاع مقدس  در  عملیات های  بزرگ و اصلی جنگ حضور فعالی داشت.  و در قامت یک جانشین فرمانده لشکر خط‌شکن، با همراهی رزمندگان  شهرهای مختلف استان اصفهان و گاه رزمندگانی از دیگر استان‌ها نقش تعیین‌کننده‌ای در تاریخ جنگ ایفا کرد .

ایشان بعد از جنگ نیز جانشین فرماندهی لشکر ۸ نجف اشرف را برعهده داشت

سردار قاسم محمدی  در دهه ۹۰ با نظر  اینکه باید با  تبیین رشادت ها ی دلیرمردان این شهرستان اجازه ندهیم  بعد از جنگ خاطرات آن از ذهن نسل امروز جامعه ما خالی بماند.با همکاری همرزمان خود سعی در  بیان رشادت ها، شجاعت واقتدار دلاورمردان جبهه های نبرد حق علیه باطل کرد و  رشادت های رزمندگان شهرستان فلاورجان را  با برگزاری کنگره ملی شهدای شهرستان فلاورجان  وبه عهده گرفتن مسئولیت کنگره ملی شهدای شهرستان فلاورجان  نقش موثری را ایفا کرد.

 بازگشت شهید احمد کاظمی به همراه تعدادی از نیروها و فرماندهان لشکر۸نجف اشرف از منطقه عملیات. در این تصویر که در دزفول ثبت شده، از راست به چپ به ترتیب غلامعلی شریف دوست، قاسم محمدی، شهید احمد کاظمی، سیف الله رهنما و شهید محمد رحیم زاده حضور دارند.

تصویر بالا مربوط به بازگشت شهید احمد کاظمی به همراه تعدادی از نیروها و فرماندهان لشکر۸نجف اشرف از منطقه عملیات. در این تصویر که در دزفول ثبت شده، از راست به چپ به ترتیب غلامعلی شریف دوست، قاسم محمدی، شهید احمد کاظمی، سیف الله رهنما و شهید محمد رحیم زاده حضور دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc