کد خبر : 51772
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آبان 1402 - 20:44

مدارس شهرستان فلاورجان چهارشنبه ۲۴آبان ماه باز هستند

مدارس شهرستان فلاورجان  چهارشنبه ۲۴آبان ماه باز هستند
کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان با توجه به هشدار سطح زرد سازمان هواشناسی و پیش بینی کارشناسان مبنی برکاهش غلظت آلاینده ها، فعالیت مدارس و دانشگاه های استان در روز چهارشنبه ۲۴آبان را عادی اعلام کرد. محدودیت تردد خودروهای با پلاک زوج وفرد در شهر اصفهان به حالت قبل بازگشت.

 

 

به گزارش نیوز فلاورجان  منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اعلام این خبر گفت: با ارائه گزارش سازمان هواشناسی در کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان مبنی بر هشدار سطح زرد و پیش بینی کارشناسان مبنی برکاهش غلظت آلاینده ها در ساعات پیش رو، فعالیت مدارس و دانشگاه های استان در روز چهارشنبه ۲۴ آبان را عادی اعلام کرد.

وی افزود: بدین ترتیب محدودیت تردد خودروهای با پلاک زوج وفرد در شهر اصفهان نیز به حالت قبل باز می گردد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تأکید بر اینکه هرگونه اعمالی که به افزایش سطح آلاینده های جوی منجر شود همچنان ممنوع است، تصریح کرد: با نظارت و پایش دستگاه های مسئول، متخلفات اِعمال قانون خواهند شد.

شیشه فروش تأکید کرد: همچنان توصیه می شود شهروندان تردد خود را در هسته های مرکزی و پر ترافیک شهرها کاهش دهند و نسبت به رعایت الزامات بهداشتی و نیز عدم استفاده غیرضروری از خودروهای شخصی و استفاده از حمل و نقل عمومی درجهت کاهش آلاینده های جوی همکاری نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc