کد خبر : 52598
تاریخ انتشار : جمعه 24 فروردین 1403 - 7:27

مسؤولان ورزشی باید جوانان را برای فعالیت در هیأت ورزش‌های زورخانه ای تشویق و ترغیب کنند

مسؤولان ورزشی باید جوانان را برای فعالیت در هیأت ورزش‌های زورخانه ای تشویق و ترغیب کنند
ترویج فرهنگ پهلوانی و توسعه ورزش‌های باستانی و زورخانه ای در فلاورجان اقدامی ماندگار بوده و با تلاش باستانی کاران محقق شده است.

به گزارش نیوز فلاورجان احمدرضا شیخی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان در دیدار با رحمانی رئیس هیات باستانی و تعدادی از پیشکسوتان و فعالان ورزش‌های زورخانه ای ضمن قدردانی از زحمات باستانی کاران این شهرستان در ماه مبارک رمضان و اجرای سنت دیرینه زورخانه گردی گفت: ورزش باستاتی نمایانگر فلسفه اصلی و وجودی ورزش در جامعه اسلامی است که باید بیش از گذشته ترویج شود.
وی افزود: ترویج فرهنگ پهلوانی و توسعه ورزش‌های باستانی و زورخانه ای در فلاورجان اقدامی ماندگار بوده و با تلاش باستانی کاران محقق شده است.
وی اظهار داشت: توسعه ورزش‌های باستانی در فلاورجان موجب ترویج فرهنگ جوانمردی، نشر ارزش‌های اخلاقی در عرصه ورزش و ترویج فرهنگ پهلوانی در میان جوانان می‌شود که امیدواریم روز به روز شاهد گسترش این ورزش درشهرستان باشیم.
شیخی با بیان اینکه بزرگ منشی باستانی کاران از فضیلت‌های اخلاقی در ورزش است، اظهار داشت: نباید رشته‌های باستانی و زورخانه ای به فراموشی سپرده شود بلکه ورزشکاران و پیشکسوتان این رشته به همت مسؤولان ورزشی باید جوانان را برای فعالیت در هیأت ورزش‌های زورخانه ای تشویق و ترغیب کنند
درپایان از زحمات همه دست اندرکاران این ورزش زورخانه های شهرستان که در یکماه ماه رمضان این سنت را به نحو احسن اجرا کردند تقدیر و تشکر به عمل می اوریم .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc