کد خبر : 52605
تاریخ انتشار : شنبه 25 فروردین 1403 - 15:17

فرماندار فلاورجان: حجاب و عفاف از احکام الهی و اسلامی است

فرماندار فلاورجان: حجاب و عفاف از احکام الهی و اسلامی است
فرماندار فلاورجان:امر حجاب و عفاف از احکام الهی و اسلامی و آرمان های ملت عزیز و قهرمان ایران است که برای آن خون های پاکی ریخته شده است.

به گزارش نیوز فلاورجان امروز ۲۵ فروردین ، اولین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان فلاورجان به ریاست مهدی نادری فرماندار فلاورجان و با حضور سایر اعضاء در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

مهدی نادری در بخش دیگری از سخنان خود،با اشاره به فعالیت های این کارگروه تاکید کرد: در بازرسی و ارزیابی ادارات و دستگاههای شهرستان باید همه جوانب شرعی، عرفی و قانونی مد نظر قرار میگیرد و در اجرا و رعایت عفاف وحجاب باید همه مسئولانه و در جهت حفظ حرمت وپاسداشت خانواده ها گام برداریم.

نادری تشرح کرد: دولت در زمینه اجرای طرح عفاف و حجاب وظیفه ایجاد آرامش و فرهنگ سازی در جامعه دارد و براساس احکام الهی و قوانین کشور مسیر خود را طی خواهد نمود.

نماینده عالی دولت در شهرستان فلاورجان در این جلسه بیان داشت: عفاف و حجاب صیانت از کرامت انسانی است و نباید این موضوع به سیاست زدگی دچار شود.

وی در ادامه پیرامون تبیین امر مهم عفاف وحجاب بیان داشتند: دستگاه های فرهنگی باید براساس وظایف قانونی و ملی و مذهبی اقدام کند.

فرماندار شهرستان همچنین در خصوص آسیب های ناشی از عدم رعایت عفاف و حجاب، راهکارها و اقدامات قابل اجراء گفتند: رسیدگی به این مهم واجرای فرامین الهی نباید دستخوش برخی مسائل حاشیه ای و هیجانی شود

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 5 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc