کد خبر : 52669
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 اردیبهشت 1403 - 17:48

بهره مندی بیش از ۵ هزار مسافر از طرح خدمات نوروزی هلال احمر فلاورجان؛

بهره مندی بیش از ۵ هزار مسافر از طرح خدمات نوروزی هلال احمر فلاورجان؛
رییس هلال احمر شهرستان فلاورجان از خدمات‌رسانی به 5 هزار و20 مسافر نوروزی با اجرای بیست و چهارمین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه این جمعیت خبر داد

به گزارش نیوز فلاورجان ، شهریار انصاری با بیان اینکه آیین افتتاحیه بیست و چهارمین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه این جمعیت با حضور فرماندار ، مسئولین شهرستانی و اعضای داوطلب هلال احمر در محل پایگاه امداد و نجات بین شهری شهدای مینادشت برگزار شد، گفت: از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا ۱۷ فروردین ماه امسال، ۵ هزار و بیست نفر از مسافرین به ایستگاه‌ ایمنی و سلامت هلال احمر فلاورجان مراجعه و از خدمات نوروزی آن بهره‌مند شدند.

وی افزود: در این طرح جوانان هلال احمر در بخش‌های مختلف از جمله برپایی چادر‌های سلامت، برپایی خیمه‌های نماز، برپایی فضای دوستدار کودک، اجرای پویش بهرفت (بهبود رفتار‌های ترافیکی) و امضاء میثاق نامه، خدمات متعددی را به مسافران ارائه کردند.
انصاری با اشاره به مراجعه یکهزار و چهارصد مسافر نوروزی به چادر‌ سلامت هلال احمر ادامه داد: این مسافران خدمات سلامت شامل کنترل فشارخون و … را دریافت کردند.
رییس جمعیت هلال احمر فلاورجان در خصوص پویش بهرفت “بهبود رفتار‌های ترافیکی” که با هدف پیشگیری از تصادف‌های جاده‌ای و با رعایت نکات ایمنی و توصیه‌های امدادی اجرا شد، گفت: در این طرح که به امضاء میثاق نامه منجر شد، با استقبال مردم همراه بود و یک هزار و ۷۶۱ نفر به این کمپین پیوستند.
وی تصریح کرد: از فضای دوستدار کودک ایجاد شده برای مسافرین نوروزی ۴۰۵ کودک و در خیمه‌های نماز برپا شده نیز بیش از ۳۰۰ نمازگزار استفاده کردند.
انصاری با اشاره به توزیع بیش از ۱۷۰۰قلم از محصولات فرهنگی بین مسافران نوروزی، افزود: در جریان اجرای این طرح ۳۴ عضو جوان داوطلب و افتخاری از کانون‌های دانشجویی، دانش آموزی، جوانان، روستایی و غنچه‌ها به مسافران نوروزی خدمت رسانی کردند.
رییس هلال احمر فلاورجان همچنین در تشریح فعالیت‌های امدادی این جمعیت در ایام نوروز عنوان کرد: طرح ملی امداد و نجات نوروزی در این شهرستان با حضور ۳۰نجاتگر و به کارگیری یک دستگاه آمبولانس، یک دستگاه خودروی نجات، یک دستگاه خودروی کمکدار و یک دستگاه موتور سیکلت امدادی به صورت ۲۴ ساعته اجرا شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc