کد خبر : 732
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 فروردین 1394 - 20:23

نشست فرماندار فلاورجان با بخشدار و دهیاران بخش مرکزی فلاورجان

نشست فرماندار فلاورجان با بخشدار و دهیاران بخش مرکزی فلاورجان

نشست فرماندار فلاورجان با بخشدار و دهیاران بخش مرکزی فلاورجان به گزارش فالنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت فرماندار فلاورجان در نشستی با دهیاران بخش مرکزی فلاورجان، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون کارگزار بودن دولت و کارفرما بودن ملت، خاطرنشان کرد: همه ما باید خدمتگزاری جهادی و

نشست فرماندار فلاورجان با بخشدار و دهیاران بخش مرکزی فلاورجان

به گزارش فالنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت فرماندار فلاورجان در نشستی با دهیاران بخش مرکزی فلاورجان، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون کارگزار بودن دولت و کارفرما بودن ملت، خاطرنشان کرد: همه ما باید خدمتگزاری جهادی و بانشاط را سرلوحه کارهای خود قرار داده و  گام های خوبی برای حمایت از مردم و ایجاد شرایط مطلوب برای آنان برداریم.

فرماندار فلاورجان بر ضرورت تقویت ارتباط با مردم به عنوان رویکردی مهم در سال جاری، تأکید کرد و افزود: مسئولین و مردم شهرستان باید از همراهی و حمایت متقابل یکدیگر برخوردار باشند، تا انجام امور در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه صورت پذیرد.

وی به اهمیت دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در سال جاری اشاره کرد و گفت: همه ما نقش مهمی در سلامت این دو انتخابات برعهده داریم و باید به گونه ای عمل کنیم که با کوچکترین مشکلی مواجه نشویم.

فرماندار فلاورجان در ادامه خاطرنشان کرد: انتظار داریم زمین های کشاورزی نسبت به سال های گذشته، کمتر تحت تأثیر ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییر کاربری قرار گیرند و باید پیگیری های لازم در این راستا بیش از پیش صورت پذیرد.

هدایت بر اهمیت آشنایی دهیاران با کمک های اولیه اشاره کرد و گفت: همه دهیاران باید دوره آموزشی کمک های اولیه را گذرانده و در صورت نیاز افراد دیگری را نیز برای گذراندن این دوره آموزشی در روستاها معرفی نمایند تا در مواقع بحران با مشکلات خاصی مواجه نشوند.

وی با اشاره به نزدیک بودن سالروز گرامیداشت شوراهای اسلامی، خواستار تکریم و تجلیل از اعضای شوراهای اسلامی در شهرها و روستاهای شهرستان شد.

فرماندار فلاورجان در پایان به نزدیک بودن هفته معلم نیز اشاره کرد و افزود: حضور دهیاران در این هفته در مدارس روستاها باعث افزایش نشاط و دلگرمی فرهنگیان و دانش آموزان می شود.

 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc