کد خبر : 971
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 7:42

نماینده فلاورجان: کار مجلس در تحقیق و تفحص و ارائه گزارش ازسازمان تامین اجتماعی به پایان رسیده و این تخلفات به قوه قضائیه ارجاع داده شده است.

نماینده فلاورجان: کار مجلس در تحقیق و تفحص و ارائه گزارش ازسازمان تامین اجتماعی به پایان رسیده و این تخلفات به قوه قضائیه ارجاع داده شده است.

 نماینده فلاورجان: کار مجلس در تحقیق و تفحص و ارائه گزارش از سازمان تامین اجتماعی به پایان رسیده و این تخلفات به قوه قضائیه ارجاع داده شده است. عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه وظیفه مجلس در ارتباط با طرح تحقیق و تفحص به پایان رسیده است گفت: تحقیق و تفحص از سازمان

 نماینده فلاورجان: کار مجلس در تحقیق و تفحص و ارائه گزارش از سازمان تامین اجتماعی به پایان رسیده و این تخلفات به قوه قضائیه ارجاع داده شده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه وظیفه مجلس در ارتباط با طرح تحقیق و تفحص به پایان رسیده است گفت: تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی و شرکت های زیرمجموعه به صورت کامل و جامع انجام و پرونده های تخلف به قوه قضاییه ارسال شده است.

ناصرموسوی ‌لارگانی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی میزان، گفت: تخلفات این سازمان شامل تخلفات اداری، مالی و … است که به صورت جامع تحقیق و در صحن علنی مجلس قرائت و گزارش شد.

نماینده فلاورجان در مجلس شواری اسلامی اضافه کرد: کار مجلس در تحقیق و تفحص و ارائه گزارش به پایان رسیده و این تخلفات به قوه قضائیه ارجاع داده شده است.

همچنین نادر قاضی پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نیز در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی میزان، گفت: کمیته تحقیق و تفحص مجلس یک هزار و ۷۰۰ مورد تخلف در پرونده شستا را به قوه قضاییه گزارش کرده است. بخشی از تخلفات در مرحله کیفری و رسیدگی است و مابقی آن در مرحله بازپرسی است.

نائب رئیس فراکسیون کارگری ادامه داد: تحقیق و تفحص از ۲۴۰ شرکت زیرمجموعه شستا در سال گذشته به اتمام رسید که در پایان تحقیق و تفحص در ۳۷ بند با۱۷۰۰ تخلف به قوه قضاییه گزارش شده است.

طبق قانون باید در عرض ۶ ماه  این گزارش ارائه می شد، ولی تحقیق و تفحص  بر روی این پرونده بیشتر از زمان اشاره شده به طول انجامید. سرانجام بر خلاف پیش بینی کارشناسان که معتقد بودند این طرح نیز همانند دیگر طرح ها بی نتیجه خواهد ماند، بالاخره این طرح بعد از تحقیق و تفحص در صحن مجلس ارائه شد.

منبع:خبرگزاری میزان

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc