اولین همایش بازرسی دستگاههای اجرایی و مراکز شهرستانی اصفهان برگزار شد
اصفهان-مدیرکل دفتر بازرسی،ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری اصفهان گفت: اولین همایش بازرسی دستگاههای اجرایی و مراکز شهرستانی با حضور حدود ۲۰۰ نفر از مسئولان و کارشناسان مرتبط برگزار شد.
