کد خبر : 1167
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 8:26

نخستین مدیر حراست زن دانشگاه آزاد اسلامی در واحد فلاورجان منصوب و معرفی شد

نخستین مدیر حراست زن دانشگاه آزاد اسلامی در واحد فلاورجان منصوب و معرفی شد

نخستین مدیر حراست زن دانشگاه آزاد اسلامی در واحد فلاورجان منصوب و معرفی شد دکتر سیما یحیی آبادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان تاکید کرد: حراست در ایجاد امنیت و آرامش نقش بسیار موثر دارد و در حقیقت قوت قلب مسئولین دانشگاه است. به گزارش خبرنگار آنا: مراسم تکریم و معارفه اولین مدیر حراست زن

نخستین مدیر حراست زن دانشگاه آزاد اسلامی در واحد فلاورجان منصوب و معرفی شد

دکتر سیما یحیی آبادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان تاکید کرد: حراست در ایجاد امنیت و آرامش نقش بسیار موثر دارد و در حقیقت قوت قلب مسئولین دانشگاه است.

به گزارش خبرنگار آنا: مراسم تکریم و معارفه اولین مدیر حراست زن دانشگاه آزاد اسلامی در واحد فلاورجان با حضور مدیرکل حراست استان اصفهان، جواد فرهنگ مدیر حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان،مدیران حراست واحد های اصفهان و جمعی از مسئولین،اساتید و کارکنان واحد فلاورجان در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم رئیس واحد فلاورجان گفت: حراست در ایجاد امنیت و آرامش نقش بسیار موثر دارد و در حقیقت قوت قلب مسئولین دانشگاه است و آقای صادقی با بیش از ۱۷ سال سابقه مسئولیت حراست واحد فلاورجان با تعامل خوب و ارتباط نزدیک و صمیمی با همکاران دانشگاهی در انجام وظایف سنگین حراست موفق بود بطوریکه ما همیشه شاهد یک محیط امن و با آرامش بودیم و در پایان برای ایشان در پست جدید آرزوی موفقیت و سربلندی کرد و برای الهه کامیاب مدیر جدید حراست آرزوی توفیق داشت.

در ادامه این مراسم مدیرکل حراست استان اصفهان طی سخنانی گفت: مهم ترین وظیفه حراست حفظ و صیانت از نیروی انسانی است و با اشاره به وقایع و اتفاقات تاریخ اسلام همه افراد حتی نخبگان علمی،سیاسی و فرهنگی را نیازمند حفظ و صیانت دانست.

وی با اشاره به اینکه دشمنان بیشتر در کمین فرهیختگان جامعه ما هستند افزود: اساتید،کارکنان و دانشجویان حراست را مورد اعتماد و امین خود بدانند و موانع و مشکلات خود را با مسئولین حراست در میان بگذارند تا در مسیر زندگی و انجام وظایف محوله در دام دشمنان گرفتار نشوند.

مدیرکل حراست استان اصفهان دانشجویان را امانتی در دست اساتید و کارکنان دانشگاه دانست و اظهار داشت: استادان و کارکنان دانشگاه باید آگاه و هوشیار باشند تا دچار انحرافات اخلاقی،اقتصادی و فرهنگی نشوند و حراست هم وظیفه دارد با دقت و هوشیاری در حفظ و صیانت از نیروی انسانی تحت نظر خود تلاش کند.

در ادامه این مراسم علیرضا صادقی مدیر سابق حراست واحد فلاورجان گفت: به لطف خداوند متعال و تلاش در جهت تعامل و ارتباط خوب با همکاران دانشگاهی سعی کردم در طول مدت مسئولیت حراست دانشگاه در انجام وظایف خود کوتاهی نکنم و با در نظر گرفتن رضای حق تعالی در حفظ و صیانت از امورات دانشگاه گام بردارم.

به گزارش آنا: در پایان این مراسم از زحمات ۱۷ ساله علیرضا صادقی بعنوان مدیر حراست واحد فلاورجان با اهداء لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد و الهه کامیاب بعنوان مدیر جدید حراست این دانشگاه معرفی شد

 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc