کد خبر : 52611
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 فروردین 1403 - 20:52

نحوه واگذاری املاک به متقاضیان باید کاملا شفاف باشد.

نحوه واگذاری املاک به متقاضیان باید کاملا شفاف باشد.
مهدی نادری فرماندار فلاورجان در جلسه بررسی مشکلات واگذاری اراضی مستقر در ضلع جنوب و جنوب غربی شهرک صنعتی اشترجان بیان کرد: این واگذری های باید کاملا شفاف و مالکیت زمین های واگذاری شده مشخص شود.

به گزارش نیوز فلاورجان امروز ۲۶ فروردین ، جلسه بررسی مشکلات زیست محیطی ایجاد شده ناشی از فرایند واگذاری اراضی مستقر در ضلع جنوب و جنوب غربی شهرک صنعتی اشترجان به ریاست مهدی نادری فرماندار فلاورجان و با حضور نماینده سازمان بازرسی استان، نماینده اداره مدیریت بحران استان، نماینده اداره محیط زیست و آب منطقه ایی استان، نماینده شرکت ذوب آهن، نماینده شرکت شهرکهای صنعتی استان ولی مسئولین ادارات ذیربط شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بیان داشت: مشکلات و تخلفات صورت گرفته در شهرک صنتعی اشترجان مشهود است ولی طبق قانون با عوامل خاطی برخورد خواهد شد.

در ادامه جلسه مهدی نادری تشریح کرد: مردم نسبت به این مشکلات مطالبه گری داشتند و دولت موظف است نسبت به این مطالبه مردم اقدامات لازم را انجام دهد تا رضایت مردم را کسب شود.

ایشان نسبت به استفاده مسئولین ادارات از قوانین اداری بیان کرد: نباید جواب دهی مسئولان به مردم بیشتر از حدود طولانی شود که این امروز موجب بروز نارضایتی و بدبینی مردم نسبت به دولت ولی نظام کشور میشود.

در این جلسه اعضا به ارائه گزارش نسبت به موضوع جلسه به فرماندار و سایر اعضا پرداختند.

گ

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc