کد خبر : 12902
تاریخ انتشار : شنبه 24 بهمن 1394 - 19:24

مسابقات قهرمانی شطرنج فجر درشهرستان فلاورجان برگزار شد

مسابقات قهرمانی  شطرنج فجر درشهرستان فلاورجان برگزار شد شطرنج بازان نوجوان زیر ۱۴ سال دختر و پسر شهرستان فلاورجان ( روز ۲۳ بهمن) که در مجموعه ورزشی شهداء آموزش و پرورش شهر کلیشاد و سودرجان برگزار شد به مرحله پایانی مسابقات قهرمانی شهرستانی راه یافتند. امیر حسین سلیمی رییس هیئات شطرنج شهرستان فلاورجان اعلام کرد:این

مسابقات قهرمانی  شطرنج فجر درشهرستان فلاورجان برگزار شد
شطرنج بازان نوجوان زیر ۱۴ سال دختر و پسر شهرستان فلاورجان ( روز ۲۳ بهمن) که در مجموعه ورزشی شهداء آموزش و پرورش شهر کلیشاد و سودرجان برگزار شد به مرحله پایانی مسابقات قهرمانی شهرستانی راه یافتند.
امیر حسین سلیمی رییس هیئات شطرنج شهرستان فلاورجان اعلام کرد:این ورزش فکری از مرداد ماه سال۹۴شروع به فعالیت مجدد نموده است.
photo_2016-02-12_19-18-25 photo_2016-02-12_19-18-34 photo_2016-02-12_19-18-39
سلیمی ضمن تاکید بر شناسایی و انتخاب افراد مستعد به ورزش فکری گفت: هدف از برگزاری این مسابقات شناسایی ،جذب ، انتخاب و آموزش نونهالان و نوجوانان و بزرگسالان ۶ تا ۶۰ سال با هوش درزمینه شطرنج می باشد.
مسئول هیئات شطرنج ضمن تبریک به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلا ب اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری ادامه داد :پس از گذشت ۶ ماه از فعالیت ۳۵ نفر در این مسابقات شرکت کردند .
ایشان دررابطه با روش مسابقه گفت: این مسابقات به سبک سوئیسی انفرادی برگزار می گردد و در دو مرحله و هشت دور برگزار گردید.
وی به مکان و نام خانه چترنگ اشاره کرد و گفت : برای این مرکز نام خانه چترنگ را نهاده است و مکان آن در حال حاظر واقع در شهرستان فلاورجان ابتدای شهر کلیشاد مجموعه ورزشی شهداء آموزش و پرورش و بصورت استیجاری می باشد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc