کد خبر : 1306
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 شهریور 1394 - 22:15

سلسله جلسات حقوق شهروندی با موضوع اعتیاد در فرهنگسرای شهرداری کلیشادوسودرجان برگزارشد

سلسله جلسات حقوق شهروندی با موضوع اعتیاد در فرهنگسرای شهرداری کلیشادوسودرجان  برگزارشد

سلسله جلسات حقوق شهروندی با موضوع اعتیاد در فرهنگسرای شهرداری برگزارشد به گزارش فالنا از شهرستان فلاورجان به نقل از  روابط عمومی شهرداری کلیشادوسودرجان درپی سلسله جلسات حقوق شهروندی جلسه مشاوره با موضوع اعتیاد با هدف آگاه سازی و ارتقای دانش گروه مخاطب در سالن فرهنگسرای شهرداری برگزارشد . فرهنگسرای شهرداری با توجه به این

سلسله جلسات حقوق شهروندی با موضوع اعتیاد در فرهنگسرای شهرداری برگزارشد

به گزارش فالنا از شهرستان فلاورجان به نقل از  روابط عمومی شهرداری کلیشادوسودرجان درپی سلسله جلسات حقوق شهروندی جلسه مشاوره با موضوع اعتیاد با هدف آگاه سازی و ارتقای دانش گروه مخاطب در سالن فرهنگسرای شهرداری برگزارشد .
فرهنگسرای شهرداری با توجه به این مهم که امروزه موضوع اعتیاد در کنار بحران‌هایی مانند فقر و گرسنگی ، بحران آب ‏که موضوعات خاص خود را دارند، به‌عنوان اصلی‌ترین بحران در دنیا به شمار می رود؛ اقدام به برگزاری جلسه مشاوره با موضوع اعتیاد نمود که، سخنران جلسه به این نکات مهم اشاره نمود :
شما به عنوان پدر و مادر باید انواع مواد اعتیاد آور، نحوه مصرف آن ها، علل و عوامل موثر در شروع اعتیاد و خطرات، عوارض و علائم مصرف مواد مخدر را بشناسید ؛مهارتهای تربیتی خود را افزایش دهید.
والدین در پیشگیری از اعتیاد فرزندان خود نقشی اساسی دارند. شما می توانید مهارتهای تربیتی خود را بازنگری کنید تا فرزندانی با اعتماد به نفس بالا تربیت کنید و به آن ها مهارتهای زندگی را بیاموزید(توانایی نه گفتن،مهارت تصمیم گیری، مهارت حل مشکل ، مهارت دوست یابی و …) مواد اعتیادآور شامل همه ترکیباتی است که باعث تغییر کارکرد مغز انسان به صورت هیجان، افسردگی، رفتار نابهنجار، عصبانیت و یا اختلال در قضاوت و شعور شود.
قبل از این که فرزند شما اطلاعات مرتبط با مواد اعتیاد آور را به غلط از اطرافیان خود کسب کند، خود این نکات را به وی بیاموزیدبا فرزندان خود صحبت کنید
به وی بیاموزید به او بگویید مواد چه خطراتی دارد وعواقب اعتیاد چیست؟معتاد کیست و علل شروع مصرف کدامند؟ و …
ودر ادامه گفت: شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر با اعتقاد به سلامت جامعه و حفظ سرمایه های جامعه، ‏مردم و کشور، جان خود را تقدیم کرده‌اند و ما امروز تکلیف اساسی و مهمی را بر عهده داریم.
درپایان به سوالات حاضرین در جلسه پاسخ داده شد .
شایان ذکر است این جلسه با استقبال مخاطبین قرار گرفت و قرار شد جلسه دوم این موضوع نیز برگزارشود همچنین در این جلسه بروشورهای با همین موضوع بین حضار پخش شد.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc