کد خبر : 21123
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 آذر 1395 - 8:58

یکی از معضلات اساسی در بحث آ سیب های اجتماعی مسئله اعتیاد است

سهرابی ریاست اداره آموزش و پرورش پیربکران :با توجه به اجرای طرح کرامت جهت پیشگیری از آ سیب های اجتماعی در شهرستان یکی از معضلات اساسی در بحث آ سیب های اجتماعی را مسئله اعتیاد دانست. در این جلسه ابتدا سهرابی ریاست اداره آموزش و پرورش پیربکران ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شهادت

سهرابی ریاست اداره آموزش و پرورش پیربکران :با توجه به اجرای طرح کرامت جهت پیشگیری از آ سیب های اجتماعی در شهرستان یکی از معضلات اساسی در بحث آ سیب های اجتماعی را مسئله اعتیاد دانست.dsc02599
در این جلسه ابتدا سهرابی ریاست اداره آموزش و پرورش پیربکران ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شهادت حضرت امام حسن عسگری «ع»، ضمن تشکر از فعالیت های اعضای انجمن اولیا و مربیان با اشاره به اجرای طرح کرامت جهت پیشگیری از آ سیب های اجتماعی در شهرستان یکی از معضلات اساسی در بحث آ سیب های اجتماعی را مسئله اعتیاد دانست. وی از آموزش و پرورش به عنوان نهادی که می تواند با استفاده ازدوره های آ موزش خانواده بسترلازم جهت افزایش تعامل مفید و موثر اولیا با نظام تعلیم و تربیت وآ گاهی دادن و توانمند سازی خانواده ها فراهم نماید، یاد کرد.وی پیشنهاد کرد سایر نهادها و ارگان ها درکنار آموزش و پرورش وبه صورت هدفمند جلسات آ موزش خانواده را برگزار نمایند.
سپس باغبانی دبیر شورای انجمن اولیا ومربیان ضمن تشکر ازحضور فعال اعضا در جلسات با بخش کلیپ به تشریح فعالیت های انجام شده در زمینه انتخابات انجمن وهفته پیوند اولیا ومربیان پرداخت واز همکاری اعضا و مسئولین شهرستان و بخش در این زمینه تشکر کرد. همچنین اطلاعات اعضای انجمن مدارس ازقبیل تشکیل ۷۸انجمن در مدارس شهری و روستایی با کل اعضا که ۳۰۰ نفرهستند و از این تعداد ۱۱۱نفرزن و ۲۷۹نفر مرد هستند را در اختیار اعضا قرار داد و بیان کرد: نسبت به سال تحصیلی گذشته تعداد عضویت خانم ها در انجمن اولیا و مربیان مدارس افزایش یافته است. در ادامه به برنامه ریزی انجام شده در زمینه برگزاری دوره های آموزش خانواده در مدارس منطقه براساس دوره های تحصیلی و شرایط سنی دانش آموزان با عناوین و سرفصل های متناسب با هر دوره تحصیلی و تاکید بر اموزش اولیا جهت پیشگیری از آ سیب های اجتماعی اشاره کرد و تاکید کرد مدارس باید مدرسان مورد تایید و دارای کارت که اسامی آ ن ها طی بخشنامه جداگانه به کلیه آموزشگاه ها ارسال شده است،به کارگیرند. همچنین مدیران مدارس می توانند هزینه جلسات را از محل ۲۰تا۲۵درصد کمک های مردمی پرداخت نمایند. باتوجه به نقش و اهمیت کلاس های آموزش خانواده،مدیران مدارس موظف به برنامه ریزی و برگزاری حداقل یک دوره آ موزش خانواده در طول سال تحصیلی می باشند.
درپایان احمدی ازروسای انجمن مدارس ونماینده اولیا در شورای منطقه آموزش و پرورش پیربکران درمورد طرح ابتکاری تشکیل شورای انجمن مدارس ومجمع خیرین مدارس طادو ونهر که براساس آ ن کلیه انجمن مدارس این دو روستا در قالب مجمع خیرین مدارس مشغول فعالیت هستند واقدامات انجام شده ی این مجمع در زمینه هوشمند سازی مدارس، برگزاری جلسات آ موزش خانواده مشترک برای کلیه اولیای مدارس، تاسیس دارالقران،برگزاری کلاس های فوق برنامه و رباتیک توضیحاتی راارائه داد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc