کد خبر : 21659
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 دی 1395 - 14:29

نهم دی ماه پاسخ محکم و قاطعی به حرمت شکنان باورهای دینی و اعتقادات مردم بود

حجه الاسلام موسوی لارگانی به مناسبت سالروز حماسه ٩ دی پیامی صادر کردند  نظام استکباری همواره در طول تاریخ به تبع خوی استثماری و استعماری خود در جهت حذف و نابودی حرکتها و نهضتهای انقلابی سراسر جهان پرونده ای سیاه و ننگین را رقم زده اند . این رویکرد ضد بشری در ضربه به کشور

حجه الاسلام موسوی لارگانی به مناسبت سالروز حماسه ٩ دی پیامی صادر کردند2009958
 نظام استکباری همواره در طول تاریخ به تبع خوی استثماری و استعماری خود در جهت حذف و نابودی حرکتها و نهضتهای انقلابی سراسر جهان پرونده ای سیاه و ننگین را رقم زده اند . این رویکرد ضد بشری در ضربه به کشور و ملت ایران از زمانهای گذشته و به ویژه در دوره های استعمار نو و استعمار فرانو پررنگ و منشا شر و بدخواهی برای این سرزمین ایرانی اسلامی بوده است . تسخیر سرزمین ایران در جنگهای جهانی ، کودتای ۲۸ مرداد ، حمایت از رژیم ددمنش شاهنشاهی ، تحمیل جنگ هشت ساله ، حمله نظامی در طبس ، کودتای نوژه ، انواع تحریم ها ، مانع تراشی در تولید انرژی هسته ای صلح آمیز، خلق گروههای تروریستی در منطقه برای بی ثبات نمودن ایران ، حمله به کشورهای منطقه ، تهاجم همه جانبه فرهنگی از طریق رسانه ها و فضای_مجازی ، عدم پایبندی به تعهدات خود نظیر نقض برجام و دهها مورد دیگر دلایلی بر خباثت و شرارت کشورهای سلطه می باشد .
▫️بعد از انقلاب اسلامی ایران به رهبری هوشمندانه و مدبرانه حضرت امام_خمینی (ره) و انقلابیون وفادار با الهام از آموزه های دینی و ائمه اطهار و مکتب عاشورایی کربلا ، نظام حکومتی جمهوری اسلامی ایران را طرح ریزی که پس از گذشت چهار دهه ثمرات آن در اقصی نقاط دنیا و بالاخص کشورهای منطقه نمایان گردیده است . دشمن زبون تصور میکرد که با رحلت بنیانگذار انقلاب خواهد توانست انقلاب اسلامی را نابود سازد و در این راستا پروژه های بسیاری که در بالا ذکر گردید و همچنین قضایای سال ۶٧ و حوادث تلخ سال ٧٧ #کوی_دانشگاه و فتنه سال ٨٨ که حاصل برنامه ریزی چندین ساله آنان بود را طراحی و اجرا نمودند .
▫️در فتنه سال ٨٨ به دنبال بهانه ای برای ضربه به نظام بودند که بهترین گزینه پیش روی آنها انتخابات ریاست جمهوری بود اما مردم همیشه در صحنه ایران که نظیر آن را به زعم رهبر کبیر انقلاب در طول تاریخ نمی توان یافت با عشق و ایمان به خداوند متعال ، حماسه ای را آفریدند که در تاریخ ماندگار شد . مردمی که با نثار خون خود و فرزندانشان به اهداف والایی رسیده بودند توانستند با #بصیرت و آگاهی ، فتنه را شناخته و حق را از باطل تمیز دهند و از شیطان بزرگ و ایادی داخلی آنها تبری جسته و با حضور چند میلیونی در اعتراض به اقدامات شیطانی فتنه گران حماسه ای جدید را در تاریخ بسازند که مقام معظم رهبری فرمودند : « روز نهم دی در تاریخ ماند »
▫️نهم دی ماه پاسخ محکم و قاطعی به حرمت شکنان باورهای دینی و اعتقادات مردم بود و نشان داد که اعتماد و اعتقاد مردم به نظام جمهوری_اسلامی برخاسته از اعتقادات دینی و تبلور پشتیبانی عملی از ولایت فقیه بود و فضاسازی و خباثت دشمنان داخلی و خارجی به نتیجه ای نخواهد رسید و با سیل خروشان و چند میلیونی انسانهای دلداه و بصیر که خاطرات بهمن ۵٧ را مجددا زنده کرد ، مواجه گردیدند .
▫️اهم دلایل این حماسه عظیم را می توان در اراده خداوند متعال در هدایت قلبها و دلها ، شجاعت و بصیرت ، ولایت پذیری و پیروی از مکتب عاشورایی ملت ایران دانست .
▫️از آنجا که خصومت آمریکا و همپیمانان او با جمهوری اسلامی ایران تمام شدنی نیست و با هزاران چهره آشکار و نهان و با ظاهر بشر دوستی ، صلح طلبی و آزادی گرایی وارد می شوند دست اندرکاران نظام و ملت غیور ایران باید همواره با بصیرت و آگاهی در تمامی عرصه ها ، حق را از باطل تشخیص داده و با سیاستهای مدبرانه و آینده نگر مانع تحقق اهداف سلطه جویان و استعمار گران شوند .
▫️در پایان ضمن گرامیداشت سالروز حماسه ٩ دی این روز ماندگار را به عموم ملت ایران به خصوص مردم حماسه آفرین استان_اصفهان و شهرستان_فلاورجان که در سال ٨٨ پیشقراول حماسه سازی در دی ماه بودند تبریک عرض می نمایم .
 سید ناصر موسوی لارگانی
خادم ملت در خانه ملت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc