کد خبر : 21739
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 دی 1395 - 11:32

فلاورجان به عنوان کانون بسیج رسانه برتر در جشنواره ابوذر انتخاب شد

 کانون بسیج رسانه شهرستان فلاورجان در آئین اختتامیه جشنواره مطبوعات وخبرگزاری ها و بزرگداشت روز بسیج رسانه ((ابوذز ))  به عنوان کانون بسیج رسانه برتر  استان  شناخته شده و جناب سرهنگ رشیدی مسئول کانون در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفت. در این مراسم نیز از شهرستان کاشان نیز به عنوان کانون برتر نیز تجلیل

 کانون بسیج رسانه شهرستان فلاورجان در آئین اختتامیه جشنواره مطبوعات وخبرگزاری ها و بزرگداشت روز بسیج رسانه ((ابوذز ))  به عنوان کانون بسیج رسانه برتر  استان  شناخته شده و جناب سرهنگ رشیدی مسئول کانون در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفت. در این مراسم نیز از شهرستان کاشان نیز به عنوان کانون برتر نیز تجلیل شد 
984525
آئین اختتامیه جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها و بزرگداشت روز بسیج رسانه با حضور مهدی جمالی نژاد شهردار اصفهان و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان و سردار مجتبی فدا جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان و جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه در کتابخانه مرکزی اصفهان برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان  در آئین اختتامیه جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها و بزرگداشت روز بسیج رسانه افزودند :توجه به گفتمان انقلاب اسلامی را اولین اولویت بسیج در رسانه است و  هجمه رسانه‌های دشمن علیه تفکرها و اندیشه‌های انقلاب اسلامی را سالیان زیادی است که شاهد هستیم و این نقش حساس بسیج رسانه را برای فعالیت نشان می‌دهد.

صفری با اشاره به گذشت چهار سال از تشکیل بسیج رسانه در کشور گفت: امروز در عرصه رسانه‌های کشور سازمان بسیج رسانه با عنوان یکی از فراگیرترین و مؤثرترین تشکل رسانه‌ای مطرح است.

وی بابیان اینکه در ۲۲ شهرستان استان اصفهان کانون‌های بسیج رسانه فعال‌شده‌اند، تصریح کرد: بیش از ۶۰۰ نفر از اهالی رسانه استان به عضویت سازمان بسیج رسانه استان اصفهان رسیده‌اند.

حسن شمشادی خبرنگار جمهوری اسلامی ایران در سوریه از سخنرانان در این مراسم بود که به ایراد سخنانی درخصوص اهمیت جایگاه رسانه ها در نشر و ترویج اهمیت اقدامات شهدای مدافعان حرم پرداخت.
وی با بیان اینکه آنچنان که رسانه داعش، داعش را پدید آورد، رسانه های ما مدافعان حرم را نشان ندادند، گفت: متاسفانه خیلی از رسانه های ما هم در دام رسانه ای داعش افتادند، البته باید خونخواری دشمن را به تصویر کشید ولی نباید از آنها یک غول سهمگین خستگی ناپذیر ساخت.
شمشادی در رابطه با رسالت امروز خبرنگاران توصیه کرد: امروز شهدای مدافع حرم و خانواده آنان بر گردن ما دین دارند و بر اصحاب رسانه واجب است روزانه بخشی از وقت خود را به آنان اختصاص دهند.
گفتنی است شهرستان فلاورجان وکاشان به عنوان برترین کانون بسیج رسانه جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها  و بزرگداشت روز قشر بسیج رسانه معرفی و سرهنگ حسن رشیدی، رئیس کانون بسیج رسانه شهرستان فلاورجان تندیس برتر ولوح تقدیر  را دریافت کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc