کد خبر : 23454
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 اسفند 1395 - 8:21

ایام نوروز بهترین زمان جهت توسعه گردشگری مذهبی/امامزادگان گنجینه های معنوی بزرگی برای جامعه محسوب می شوند

فرماندارشهرستان فلاورجان گفت: امامزادگان گنجینه های معنوی بزرگی برای جامعه محسوب می شوند و ایام نوروز بهترین زمان برای استفاده از ظرفیت های این اماکن مقدس جهت تاثیرگذاری فرهنگی و توسعه گردشگری مذهبی است. اصغر هدایت فرماندارشهرستان فلاورجان اظهار داشت: فرا رسیدن فصل بهار و آغاز سال جدید تحول عظیمی را در دل های انسان ها مخصوصا

فرماندارشهرستان فلاورجان گفت: امامزادگان گنجینه های معنوی بزرگی برای جامعه محسوب می شوند و ایام نوروز بهترین زمان برای استفاده از ظرفیت های این اماکن مقدس جهت تاثیرگذاری فرهنگی و توسعه گردشگری مذهبی است.FARMANDAR

اصغر هدایت فرماندارشهرستان فلاورجان اظهار داشت: فرا رسیدن فصل بهار و آغاز سال جدید تحول عظیمی را در دل های انسان ها مخصوصا ایرانیان ایجاد می کند و همواره تمام مردم برای استفاده از ایام نوروز تدارکات زیادی می بینند و این ایام فرصت خوبی است تا با محیا کردن فضای مناسب امامزادگان این گنجینه های بزرگ معنوی برای حضور مسافران و زائران تاثیر مثبتی بر فرهنگ جامعه و افزایش معنویت در بین مردم اقدام کرد.

وی در ادامه افزود: امامزادگان به صورت بالقوه آثار معنوی خود را دارند و هرکسی که تحت شعاع آن ها قرار بگیرد جذب آنان می شود و کافی است که با یک برنامه ریزی مناسب این تاثیرگذاری را چند برابر کرد.

فرماندارشهرستان فلاورجان ادامه داد: اداره اوقاف و امور خیریه می تواند با توسعه زیرساخت های مناسب عمرانی و فرهنگی بیش از پیش مردم را جذب این گنجینه ها کند و از ظرفیت های بی پایان این گنجینه در راستای فرهنگ سازی و گسترش گردشگری فرهنگی و مذهبی از این اماکن مقدس بهربرداری لازم را صورت دهد.

اصغر هدایت در ادامه به نقش گردشگری مذهبی و جایگاه آن در اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: با توسعه بقاع متبرکه و جذب مردم به این اماکن مذهبی زمینه برای توسعه صنعت توریسم محیا می کند که این امر از مصادیق بارز اجرای اقتصاد مقاومتی است.

وی در ادامه خاطر نشان شد: در شهرستان فلاورجان اماکن تاریخی زیادی وجود دارد که تعدادی از آن ها نیز از امامزادگان عظیم الشان این شهرستان هستند که جذب مردم برای بازدید از این اماکن مقدس زمینه را برای توسعه گردشگری شهرستان نیز فراهم می کند.

فرماندار شهرستان فلاورجان در پایان تصریح کرد: همچنین از اقدامات اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان در راستای اجرای برنامه های مختلف در جوار بقاع متبرکه این شهرستان کمال تشکر را دارم همچنین بابت برنامه ریزی و اجرای طرح آرامش بهاری که رونق خاصی را به امامزادگان این شهرستان در ایام نوروز می دهد و باعث حضور زائران و مسافران در جوار این اماکن متبرکه می شود قدردانی می کنم.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc