کد خبر : 24442
تاریخ انتشار : جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 13:30

جلسه ستاد کنگره ملی شهدای شهرستان فلاورجان با شهرداران شهرستان برگزار شد ،

جلسه ستاد کنگره ملی شهدای شهرستان فلاورجان با شهرداران شهرستان  برگزار شد ، به نقل از روابط عمومی ستاد کنگره ملی ۱۳۰۰ شهید شهرستان فلاورجان جلسه کنگره شهدا با حضور شهرداران شهرستان روز چهار شنبه ۳۰ فروردین ماه ۹۶ در سالن جلسات ستاد کنگره شهدا با موضوع هم اندیشی برگزار شد ، فرمانده سپاه ناحیه

جلسه ستاد کنگره ملی شهدای شهرستان فلاورجان با شهرداران شهرستان  برگزار شد ،

به نقل از روابط عمومی ستاد کنگره ملی ۱۳۰۰ شهید شهرستان فلاورجان جلسه کنگره شهدا با حضور شهرداران شهرستان روز چهار شنبه ۳۰ فروردین ماه ۹۶ در سالن جلسات ستاد کنگره شهدا با موضوع هم اندیشی برگزار شد ،
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فلاورجان ضمن تقدیر و تشکر از حضور شهرداران در جلسه و همکاری و حمایت هایشان در برگزاری یادواره ها و مناسبت ها یاد آور شد همه ما میدانیم شهدا با وفاداری و با نثار جان پایه های انقلاب اسلامی را مستحکم، تثبیت و جهانی نمودند….
وی با ذکر اهمیت مجاهدت شهدا جانبازان ، ایثار گران ، آزادگان در حفظ انقلاب اسلامی گفت امنیت و عزت امروز کشورمان را مدیون خون شهدا و صبر خانواده های معزز این دلاوران است که بر گرفته از مکتب امام حسین (ع) بود .
جانشین ستاد کنگره ملی شهدای شهرستان فلاورجان در ادامه به معرفی برنامه های ستاد کنگره شهدا پرداخت و از شهرداران خواست با هم فکری در برگزار نمودن اجلاسیه، ساخت المان های شهری، نصب تصاویر شهدا و نام گذاری معابر به نام شهدا اقدامات لازم را به عمل آوردند.
جناب سرهنگ دوم پاسدار فتحیان افزودند: برگزاری این گونه برنامه ها در دوران تصدی مسئولیت مان یک بار اتفاق می افتد. لذا فرصت را نباید از دست داد و در حد توان تلاش نماییم و نگذاریم میان نسل امروز با شهدا فاصله بیُفتد و این کنگره ها باعث ارتباط عمیق نسل جوان با شهدا میشود.
در ادامه شهرداران محترم شهرستان فلاورجان هر کدام با ارائه ی گزارشی از اقدامات انجام شده در قالب سامان دهی گلستان های شهدا ، نام گذاری معابر به نام شهدای والامقام خبر دادند و از برنامه های ستاد کنگره شهدا استقبال و آمادگی خود را جهت به کار گیری امکانات برای هرچه بهتر برگزار نمودن اجلاسیه اعلام کردند..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc