کد خبر : 24482
تاریخ انتشار : جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 20:49

روستای هویه شهرستان فلاورجان قطب اصلی گردشگران ایتالیایی در دو هفته ی گذشته

گروه ششم از گردشگران ایتالیایی عصر امروز از برجهای تاریخی روستای هویه دیدن کردند. گردشگران که عمدتا از بازنشستگان ادارات و نهادهای دولتی و خصوصی ایتالیا بودند این اثار را نوعی جاذبه منحصر بفرد خوانده و افزودند: نهادهای مرتبط و دولت بایستی هر چه سریعتر نسبت به تعمیر و مرمت این اثار اقدام نماید چرا

گروه ششم از گردشگران ایتالیایی عصر امروز از برجهای تاریخی روستای هویه دیدن کردند. گردشگران که عمدتا از بازنشستگان ادارات و نهادهای دولتی و خصوصی ایتالیا بودند این اثار را نوعی جاذبه منحصر بفرد خوانده و افزودند: نهادهای مرتبط و دولت بایستی هر چه سریعتر نسبت به تعمیر و مرمت این اثار اقدام نماید چرا که این اثار برای ما درخور توجه و بنوعی جذاب می باشند. این گروه از گردشگران اقدام جوانان روستا در اهمیت به اثار را تحسین برانگیز خواستند و افزودند: در کشورهای ما این اقدامات خیرخواهانه و داوطلبانه در سالهای اخیر متاسفانه کمتر صورت می گیرد.



مجری طرح گردشگری روستای هویه نیز با حضور در برجهای کبوتر روستای هویه افزود: بحمدالله در سالی که از سوی مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی – تولید و اشتغال نامگذاری شده است کلیه جوانان روستا دست به دست هم داده تا شعار معظم له اجرایی و عملی شود.
مهندس حامد قربانی هویه با اشاره به ایجاد اشتغال در صورت عملی شدن پروژه اضافه کرد: با ورود هر گردشگر و بازدید از روستا برای ده نفر اشتغال مستقیم و برای بیست نفر در بخشهای مختلف کشاوری دامداری و نیز خدماتی اشتغال غیر مستقیم خواهیم داشت و بدین صورت به لطف خداوند متعال بیکاری بطور کامل از روستا ریشه کن خواهد شد.
ایشان در ادامه کمک دولت و نیز نهاد های مرتبط را بسیار مهم و حیاتی خواند و خاطر نشان کرد: در صورت هماهنگی و همکاری دستگاههای مسئول و نیز مردم شریف روستا، پروژه گردشگری تا انتهای سال جاری به پایان می رسد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc