کد خبر : 25297
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اردیبهشت 1396 - 10:31

طولانی‌ترین محفل انس با قرآن کریم درکشور ویژه انتخابات ۹۶

همزمان با برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، شبکه رادیویی قرآن طولانی‌ترین محفل انس با قرآن کریم ویژه انتخابات ۹۶ رادرتاریخ ۲۹ اردیبهشت ماه برگزار می‌کند. به گزارش نیوز فلاورجان  به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، شبکه رادیویی قرآن همزمان با برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات

همزمان با برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، شبکه رادیویی قرآن طولانی‌ترین محفل انس با قرآن کریم ویژه انتخابات ۹۶ رادرتاریخ ۲۹ اردیبهشت ماه برگزار می‌کند.

به گزارش نیوز فلاورجان  به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، شبکه رادیویی قرآن همزمان با برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهروروستا در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ماه، طولانی‌ترین محفل انس با قرآن کریم ویژه انتخابات ۹۶ رابرگزار می‌کند.
این محفل با حمایت و حضور جامعه‌ی قرآنی کشور از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ به صورت زنده در مسجد ابوذر واقع در محله فلاح با حضور قاریان، حافظان، گروه های تواشیح، پیشکسوتان قرآنی و مؤسسات قرآنی فعال کشور برگزار می‌شود.
گفتگو با خانواده شهدای قرآنی، هنرمندان قرآنی، خادمان قرآنی کشور و ارتباط با مراکز استان‌ها با موضوع انتخابات، از جمله بخش های این برنامه است که روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه با تلاش گروه محافل و مسابقات رادیو قرآن از این شبکه رادیویی به روی آنتن می‌رود.
این برنامه که برای نخستین بار با همت رادیو قرآن برگزار می‌شود، با استقبال جامعه قرآنی کشور همراه بوده است که ضمن اعلام بیانیه خود درخصوص حضور حداکثری جامعه قرآنی کشور در کنار اقشار مختلف جامعه در انتخابات، از حضور خود پای صندوق‌های رأی با نشاط و اشتیاق خاص خبر دادند.

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc